hopeandfaith, je ziet em ook dus. Ik heb em eerder ook al geplaatst op n ander topic. En daar zag iedereen em ook. Ik snap er gwn niks van. Ik ben ook nog steeds niet ongie. In de ochtend wel krampen gehad alsof ik ongie zou worden, maar dat zette niet door. Voel al hele tijd niks meer!
Kaatjuh, Hier is je test maar dan Negatief!!!! Ik zie gewoon duidelijk 2 streepje Test over 2 dagen weer
Helaas moet de streep echt roze zijn bij de kruidvat dames... @Kaatjuh sorry maar ik vindt het een raar streepje...vooral omdat je erna weer neg getest hebt....dan zou de test erna ook positief moeten zijn denk ik.. Cb heeft veel hcg nodig dus zie moet je echt pas doen bij een duidelijk positieve test meid!!
@gonca: dank je wel voor het in negatief zetten. Ik ga maandag weer testen! Cindy: die streep was ook duidelijk roze en daarna werd ie donkerpaars! De test van vandaag had een witte streep. Ik weet dat ie idd duidelijker zou moeten zijn. Maar ik ben tot heden nog nie ongie en voel ook niks. Maar wie weet wordt ik in de loop van de dag alsnog ongie.
hier gonca die van jou in het neg.....ik zie wel 2 streepjes...al is de foto erg vaag..mischien een duidelijkere foto maken?
Bekijk bijlage 63233 hoi meiden dit is mijn test van vandaag. de foto is wel een beetje donker. en het is wel een vaag streepje. willen jullie even mee kijken. groetjes
Volgens mij ben ik heel slecht in streepjes kijken, want ik zie telkens erg weinig bij die vage testen..
ja zien jullie hem, oo wat goed. dan ben ik niet de enge die het ziet. nu over 2 dag weer testen. ik heb wel onwijs last van slijm. sorry hoor wie herkent dat. het is echt spannend.
Ik zie m ook Tinkerbell! Maar pas op dat je de test niet te lang uit elkaar haalt want dan kan je sneller een indroog lijntje krijgen. Maar hij ziet er hoopvol uit want hij is even breed als de controle streep!!! Super spannend!!
niet te lang uit elkaar ?? maar bij de kv zit toch geen schermpje .. dan maakt het niet uit tog ? of zeg ik nou iets geks ?