Klopt! En ik heb er bewijs van...Helaas! Vorige ronde vals positief getest met zo'n Kruidvattest. Zie hier mijn Kruidvattest....en ik was NIET zwanger! Neemt niet weg dat ik de volgende keer ook weer met een Kruidvat-test test hoor....Maar dan wel pas NA mijn NOD (en er dus niet vlak voor. Vorige keer 2 dagen voor NOD getest namelijk).
Wat een spannend topic dit zeg! Lees nu sinds een paar weekjes met jullie mee. Reageer alleen bijna nooit... Moet maar s verandering in komen. Hoop voor iedereen een positieve uitslag! Be happy, ik zie toch echt een duidelijk streepje. Hoe kom je er dan bij dat je niet zwanger bent???? Volgens mij toch wel! Een voorzichtige gefeliciteerd?!?!?!
oooo dom dom dom van mij!!! Lees weer veel te snel! Zie dat je ff bewijs liet zien over de indrooglijntjes. Sorry!!
be happpy kan jij die test ook in kleur laten zien aan mij in deel 3 ER IS EEN DEEL 3 OVER DEZE TOPIC
http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/201086-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatie-testen-deel-3-a.html bij deze
@ Gonca & Cindy24 Vandaag weer getest en geen streep, alleen een witte, die duidelijk te zien is! Ik ben in iedergeval niet zwanger, was een mooie indrooglijn dus.. Ik ben voor de zekerheid toch maar doorgegaan met het slikken van de primolut, ik dacht ik stop pas als ik zeker weet dat ik niet zwanger ben, wilde namelijk niet de eerste ronde clomid in de war schoppen. Ik zou morgen nog 2 pillen primolut moeten nemen en dan na 4 of 5 dagen ongi worden, ben dat net geworden... dus ga morgen het ziekenhuis bellen voor een echo en bloedprikken moest op de eerste dag ongi, het is nog bruinbloed dus reken morgen pas als de eerste dag! Dus kom maar op met die clomid ik ben er klaar voor.. Hoe is het verder met jullie? Cindy24 heeft je 'vriendin' nog een keer getest? Zo ja is de test nog duidelijker? Gonca, hoe is het met jou? Ben je al weer aan het testen geslagen? En zo ja wat was de uitslag? Ik las trouwens ergens dat jij al erg lang bezig bent, zit je in de mmm of niet? pffff.. sorry voor het lange bericht!
Hoi Mellak, Wanneer was je nod dan ? Nou ik heb vandaag ook getest, ik krijg weer een duidelijke witte streep binnen 10 min.. Indrooglijn komt pas na een uur volgens mij,maar bij was hij gelijk binnen 10 minuten een witte streep. Jah dat klopt ik ben al 16 maanden bezig pfff Ik heb aanstaande donderdag mijn eerste afspraak in ziekenhuis met Gyn. Vorige week heeft de Huisarts, Zaad van mijn man goed onderzocht, Uitslag was goed. Wat probleem is, is myn cyclus.. ik ben onregelmatig..
Hey Gonca, Ik pb je wel even oke, anders wordt het zo n lang verhaal en dat gaat nu niet meer over dit onderwerp! tot zo!
sorry hoor, maar die test is zo niet vals posi.. is het misschien in je op gekomen dat je gewoon een vervroegde miskraam hebt gehad
indroog streepje komt toch niet binnen 10 min? gisteren had ik getest (kv5) en binnen 10 min had ik een witte streep