mag ik vragen hoe dat kan dat je 3 weken en 6 dagen zwanger bent, en ik kijk op jouw grafiek dat je al veel langer overtijd bent...
vraagje dames: ik temperatuur deze maand, en alles gaat goed via planning. dinsdag 36.4 (een temp. daling) normaal zit ik op de 36.7 of 36.8. Ik had donderdag en vrijdag echt steken in mijn zij, dus ik wist dat dit wel mijn ei moet zijn. Gisteren (zaterdag) meteen na het opstaan, temp ik als eerste. en stond temp op 37.0 en vandaag op 37.1.....dus mijn eisprong is geweest. maar ik blijf gevoelige borsten hebben. Ik heb dit normaal nooit tijdens mijn eisprong, en vandaag is het de derde dag, dat ik nog steeds gevoelige borsten heb... heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt?
ik heb ook altijd gevoelige/pijnlijke borsten vanaf mijn eitje tot aan nod. ben je al lang van de pil?
ow dames, ik heb net nog eens even heel goed gekeken naar die test, en ik zie nu toch echt niets, dus zal wel niets zijn toch bedankt!
Thanks ik denk over 2 dagen of nog een paar dagen later ik weet het eigenlijk nog niet hahaha want ik heb nog 1 dipstick en 1 midstream van sensi
Komt omdat ze weet wanneer ze dr ei heeft gehad, daar telt ze nog 2 weken bij omdat een 'normale' cyclus 14 dagen voor ei heeft. Klopt dus als een busje .
kan jij hem in negatief zetten?? ik kan dat niet zo goed.. mischien kan het dan beter zien . gister zag ik nog niks op kv2v5 nu wel een vaag lijn