Ja idd, hij zal toch iets moeten 'lezen' om hem positief te laten worden, dan zou hij toch genoeg hebben aan 1 streepje? Ik vraag me ook af op de dames die deze test gedaan hebben, ook een licht streepje hadden bij het staafje van de indicator (wat dus de hoeveelheid hcg meet) of dat hij echt wit blijft bij 'niet zwanger'... Ik heb vanmorgen een kv 2 voor 5 gedaan, en ik mee een heeeeeeeeeeeeel licht streepje te zien. Ik zal er proberen een foto van te maken , al denk ik niet dat hij goed op de foto te zien zal zijn... Maar misschien wil ik hem wel te graag zien.hahaha
Ik heb hier op zp al meerdere keren gelezen dat iemand 2 streepjes had met de cb indicator, en dan toch echt niet zwanger was. het is heel verleidelijk om te gaan kijken maar je hebt er echt niks aan dus. Succes met verder testen! Liefs Gwen
Hallo meiden zouden jullie even naar mijn test willen kijken? ik zit nu 3 dgn voor mijn nod en de test geeft een lichte streep (tenminste zie ik dan) jullie ook??? maar het is een sensitest en daar heb ik wel eens over gelezen dat dat ook wel vaker een streep geeft terwijl je toch ongi wordt. Wat zeggen jullie hierover?? op de foto zie je hem nouwlijks maar zo wel zonder in alle bochten en lichten te kijken.
Gister heb ik er ook al zo 1 gedaan maar die van nu is al weer wat duidelijker. maar ik wacht nu tot dinsdag als het lukt haha
ik hoop het maar ben pas blij als ik na dinsdag ook een vette positieve test heb alvast bedankt voor je reactie
Hallo wil iemand ook mijn testen bekijken ze staan in album dankjewel alvast cincy voor het commentaar. mirthe ik zie een vaag streepje xxx Joyce
trouwens cindy jij nog proficiat he en alle andere die zwanger zijn ook!! en de meiden die graag zwanger willen worden hoop ik dat hun wens maar snel in vervulling mag gaan!!!!!
ik heb mijn kv testen ook in mijn album staan. Maar daar is op de foto niks op te zien. In het 'echt' zie ik dus een heeeeeeeeeel dun lijntje... Ik wacht maar tot maandag, en dan test ik nog eens
ik ben nog heel voorzichtig omdat ik allemaal verschillende menigen over de dipstick van sensitest gelezen heb. meerdere haddeb altijd een lichte streep ook al waren ze niet zwanger
Ik heb de cb van mij ook net gesloopt. want hij gaf niet zwanger aan maar op het ene strookje staan wel 2 strepen en bij het aantal weken staat ook duidelijk een streep alleen niet zo donker dat ene streepje als bij giwena maar wel veel donkerder dan bij tinkerbell.
mirthe en kwebbelsnoes jullie geven me hoop. laten we duimen ik wil maandag of dinsdag weer een test doen ik zal zo foto van etos test maken maar dat streepje kwam wel pas later dan 1 minuut maargoed. Ik hoop dat het dan toch geld hihi
bas zijn beide testen van vandaag? ik zie namelijk op de bovenste wel een streepje, maar die is volgens mij niet met ochtendurine gedaan toch? hoop dat je morgen een duidelijkere test hebt, ziet er wel goed uit!
ik ben er wel van overtuigd dat ik zwanger ben hoor, maar blijf maar testen om te controleren of mijn hcg wel stijgt. de vorige keer bleven mn testen licht en kreeg ik een miskraam. gister was mijn kv test nog lang niet even donker als de controlestreep en kijk eens wat ie vanmorgen doet (met 2e urine ook nog) Bekijk bijlage 49536