Dames een vraagje? Ben nu ongeveer 6 dagen overtijd als ik van mijn langste cyclus uit ga, 6 dagen geleden ook met mat care negatief getest. 3 dagen geleden had ik bij het afvegen op de wc oud bloed ( sorry) Dit heef andere halve dag geduurd. Vanochtend de clear blue + test gedaan, maar ik liet hem in het glas vallen. Ja erg stom. ik weet het Dus hij was wat natter geworden.. Nu stond er na zon 30 min een licht streepje. Wat denken jullie? zou dit een indroog lijntje kunnen zijn? heeft iemand hier ervaringen mee? Hier een foto de rest staat in mijn map. het was moeilijk om een duidelijke foto te krijgen Bekijk bijlage 49544
maarja wel buiten de afleestijd he Ga zo nieuwe testen halen bij kv. en dan morgen nog maals testen denk. Word nu toch wel een beetje zenuwachtig
Sorry ben ik weer, heb kleur aanpassing gedaan op de computer, waardoor de streepjes duidelijker worden. Bekijk bijlage 49546
Ja die haal ik ook, zijn wel fijne testen. Ik had deze toen een x gehaald omdat ik toen zolang overtijd was en een andere test wilde proberen. Dus morgen maar weer even afwachten..
@misstinkebell ..had ff in je album gekeken maar zie wel een heel licht vaag lijntje op de kv test ... zou er maandag nog 1 doen wel die van kv dan zou het al iets duidelijker moeten zijn moch je zw wezen duim voor je....
@Priscil1986: ik denk dat je test negatief is. Ze zeggen dat een test met +je zowel van kv als cb 2 even dikke lijntjes in het +je moet hebben binnen de afleestijd. Zo niet moet je hem als negatief zien. Ik teste 5 dagen voor NOD zo met kv+: Bekijk bijlage 49560 Hoop dat je morgen met een andere test wel posi test. Liefs mij
Priscil ik zie zeker wat, en ik moet wel zeggen ik gebruik normaal die van cb en ik heb nog nooit geen + gekregen (ook niet na afleestijd) dus ik geloof niet dat deze indrooglijntjes hebben... ze zijn wel niet zo super gevoelig vind ik zelf
Priscil ik vindt het streepje ook best duidelijk...indrooglijntje denk ik echt niet hoor!!! Morgenvroeg met die me pipetje maar doen komt vast een tweede streepje!!
dit is de etostest van vandaag in mijn album staan de 2 kruidvattesten van gisteren. het is wel spannend wat denken jullie?
helaas schijnt de etos-test vaker vals positief te geven.....je had beter gwoon die van de kruidvat kunnen kopen... Maar ik zie wel iets is het donkerder dan gister dan?
Dames bedankt voor het mee kijken! Waardeer ik heel erg. heb net kv 2v5 gehaald. Dus morgen maar weer even kijken!