ik moet trouwens er wel bij zeggen dat mijn urine vandaag ook erg helder was omdat ik gisteravond erg veel gedronken heb. Kan dat van invloed zijn? xxx Joyce
het kan van invloed zijn bas, omdat urine niet geconcentreerd genoeg is geweest.. maar niet dat die nu bijna negatief is
@bas1759: Ohh... wat balen zeg. Ik ga zo ook weer een testje wagen als ik bij het kv geweest ben (ze gaan hier om 9.00 uur open ) Update volgt vanmiddag denk ik...
Hey dames Wat zeggen jullie van deze testen 1 is van zaterdag ochtend en 1 van vanmorgen. ik vindt het moeilijk om de dipsticks helemaal te vertrouwen na een aantal verhalen te gelezen te hebben. ik ga zo toch ook nog ff de 2voor5 kv testjes halen. spannenddddd!!!
als die onderste van vandaag is, dan is de streep wel duidelijker geworden en zeg ik: Gefeliciteerd !!
spannend! op de onderste is idd wel een streep zichtbaar! ja haal die van de KV maar even en gelijk testen hoor!!! ben nieuwsgierig hihi!
@bas maar je heb het met ochtendurine gedaan? Dan is het geconcentreerd genoeg hoor.... Maar is het pas jullie eerste ronde zie ik?
heey dames bedankt voor de reacties morgen is mijn nod, bewaar mijn andere test voor woensdag. maar mijn gevoel zei het al de hele week!! net als bij onze eerste uk.
ik heb trouwens de foto nog binnen 5 min gemaakt en nu even na de 5 min is hij al een heel stuk duidelijker. ik wacht nog tot woensdag dan is het de dag na mijn nod en doe ik nog een testje.