@bas lees net dat de onderste van vandaag is, gefeliciteerd dan he @mam nou ja ik zie iig wel een streep @bikkel hij is echt heeeel licht hihi moest goed kijken maar ik zie hem wel gefeliciteerd!
@ Bikkel, lijkt wel of ik naar de test kijk die hier ook naast me ligt. Mijn streepje is net zo licht als die van jou !
wow we maken het met z'n allen wel spannend zeg. Hopelijk hebben we eind deze week een knappositieve test. xxx Joyce
Volgens mij zie ik idd een heeeeel licht streepje.... Morgen zeker weer testen? Met de post kwamen net de testen van Wondfo binnen en meteen getest, resultaat ook hier zie ik een 2e licht lijn op: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/19346-albums3038-picture16678.jpg
Nou, zo'n streep had ik dus ook een 2 weken geleden op mijn test. Ben wel aan de pil en vervolgens afgelopen week ongesteld geworden. Weet écht niet meer waar ik aan toe ben, moet ik nog eens testen, of afwachten?
Zou het nu eindelijk na 19 mnd zover zijn? Durf het bijna niet te geloven... heb even jullie kijk nodig!! Test is van kv (2voor5euro) X Yvjuh
Joehoe!!!!! Eindelijk!!!!!!! Durf het nog steeds niet te geloven! Stonden al met 1 been al in de medische molen... wij zouden maandag alle uitslagen en vervolg traject te horen krijgen!!