Waauw wat goed! Officieel gefeliciteerd! ff een vraagje, hoe prikt de huisarts? nietzo als normaal? Dan duurt het 2 dagen voordat je de uitslag heb toch?
nee ik woon gewoon in nederland in limburg, maar de assistente wilde het zelf ook graag vandaag weten hihi. En ze kennen mijn voorgeschiedenis enz dus ik denk dat ze het daarom nog vandaag heeft kunnen regelen. En misschien ook ivm met de carnaval. xxx Joyce
Oh dat is netjes! Ik dacht misschien een prikje uit je vinger ofzo, maar zo werkt het nog neit! jammer! Na hoeveel dagen overtijd teste je positief?
Ik teste al voordat ik overtijd was positief. Ik ben denk ik nu 4w en 2 dagen,dus 2 dagen overtijd hihi. Minimaal ben ik 1 dag overtijd en maximaal 4 xxx Joyce
niet zo heel veel maar 56. DUs echt nog pril zwanger hihi. Maargoed dit verschilt heel erg per persoon natuurlijk. Maargoed ik vind het zelf wel erg weinig. Maarjawe zullen zien hoe het deze keer weer afloopt xxx Joyce
Gefeliciteerd Joyce! 56 word hier nog als twijfelgeval gezien... tot 100 ben je een twijfelgeval. Maar dat doet er niet toe! je bent ZWANGER!!! YAY! nu ik nog en natuurlijk al de rest die graag een kleine pruts willen.
Dames... kijk eens naar mijn FF... Ik heb gisteren een propje verloren ,erna voelde ik me de hele namiddag en avond misselijk ,geconstipeerd. s'Avonds hoge temperatuur toen we gingen slapen ,ventje vroeg of ik bloedde ,neen zei ik. Deze morgen (ventje is werken sinds 6 uur) neem ik mijn temperatuur is hij terug 37.4°C ,heb geconcentreerde urine genomen en binnen de 2 minuten kreeg ik een lijntje op kvtest 2 vr.5. Bekijk bijlage 51100
die is positief hoor meid!!!!! Kan allemaal van de innesteling zijn wat je had, tenminste als je nu niet meer bloed. Over 2 dagen weer testen en dan moet het streepje duidelijker zijn meid...maar deze is positief!!!!
Echt? Ik sta echt te trillen ,zelfs de kindjes voelen dat er iets 'loos' is deze is van net : Bekijk bijlage 51102
Goh ja hoor ik zie hem zo al heel goed ,zeker weten. Nu maar hopen dat het bruinverlies slechts een goed teken is. Ik vertel wel nog niets tegen mijn man ,ik wilde hem zowieso verassen met Valentijn en hij was gisteren een kiup zonder kop toen ik vertelde dat het denkelijk over and out was. Maar goed dat ik op een forum terecht kan met mijn onzekerheiden enz Bedankt Cindy voor de negativen en alle anderen voor te kijken!
Nou bruinverlies is oud bloed dus dat is denk ikgewoon van je innesteling, heb ik ook gehad! En niks te danken meid...ga er maar van genieten! Leuk dat je het morgen vertelt, al zou ik het niet voor me kunnen houden hahaha!!!