@ mamavanbo: ja ik denk het wel... maar weet niet of ik naar het goede tuur. Heb je ook de gewone foto? lilalien heeft zojuist een vmk gehad, vandaar haar bericht
voreg mij af wat jullie hier van vonden .. ik heb de 10de bloed laten testen en mijn hcg was toen 43 .. erg laag dus.. heb daarom 2 dagen later nog eens urine test gedaan en je ziet het. dat betekent dat mn hcg toch wel iets omhoog gaat ? anders zou de streep toch ook niet dikker worden ??
Ik ook ff off topic... mamavanbo- is de naam milla afgeleid van Jamilla? Was benieuwd. Ik vind Jameela namelijk wel een leuke naam en zou het dan ook afkorten naar Meela. Wij wonen in de States dus dat zou dan ook als miela uitgesproken worden.
is eigenlijk geen afkorting, toch niet in ons geval hihi. Jameela vind ik ook heeel leuk. en dan zou het Miela uitgesproken worden ja. maar hier is het echt kort Milla.
Leuk! ZO, en nu weer terug op de topic... Iemand nog een test om te showen? Ik hoop over 10/11 dagen een positieve ovu test te kunnen showen. En van daar hopen we natuurlijk op de BFP HPT (big fat positive home pregnancy test)
k heb mijn test 1 pagina terug neergezet .. Zouden jullie misschien even willen kijken >? Staat ook in mn album ..
ik hoop er morgen eentje te laten zien. twee pagina's terug staat er al eentje in negatief en gewoon.
jaa maar mn hcg was 43 ... 2 dagen na mn nod... dat is wel genoeg om zw te zijn .. maar heb er niet echt vertrouwen in :s
misschien ben je minder lang dan je dacht? latere innesteling geweest ofzo? moet je nog terug aan om terug bloed te nemen?
Rachel- Je bent zo zwanger als het maar kan, maar idd is 43 wel wat aan de lage kant. Het hoeft helemaal niks te beteken hoor. Het kan heel goed zijn dat je een iets latere innesteling hebt gehad. En dan maakt het vooral in het begin veel uit wat betreft hcg. Ik had bij mijn laatste zwangerschap (mk) op dag 3 na NOD 88... Ga maar lekker uit van een late innesteling meid! Het komt helemaal in orde.