@ Yuki : Gefelciteerd meid !! super ! @ ichtus : Thanks .. hm ik probeerde ook wel zo te denken ja .. Maar vanochtend ben ik wat bloed verloren .. heel raar .. heb geen pijn gehad ofzo ... en het is ook niet echt ongi-bloed. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn ! Ik heb me er al bij neergelegd dat dit een miskraam is .. :'(
Ik heb ook een test gedaan vanmorgen omdat ik vreselijk zere borsten heb en vaak aan het eind van de middag een misselijk gevoel wat aanhoudt tot 's avonds. Ik moet rond 16 feb ongesteld worden dus het is nog wat vroeg. Maar nu had ik met de test 1 dikke controlestreep en 1 hele vage teststreep. Heb een test van predictor gebruikt. Het zou wel super snel zijn als het zo was. direct de 2e maand. (zou wel super zijn omdat artsen na een operatie van mij hebben gezegd dat natuurlijk zwanger worden misschien heel moeilijk kan worden) De 17e test ik nog een keer, misschien dat die meer duidelijkheid geeft of dan ben ik al ongesteld.... Tjonge, 3 dagen onzekerheid.. haha
Ik wil je niet meteen negatief nieuws geven, maar Predictor staat helaas bekend om het geven van vals positief. Er zijn zelf mannen die positief testen met Predictor! Gebruik de zoekfunctie hier maar eens of op google. Natuurlijk hoop ik van harte dat je wel zwanger blijkt te zijn, maar vertrouw asjeblieft niet op die Predictor test!
Hoi Rachell, Het kan ook een innestelings-bloeding zijn hoor. Meestal heb je dan maar een veegje (beetje rood of roze-achtig) en daarna is er niets meer. Bij mij gebeurde dat 2x, ong. 3 dagen en 1 dag voor mijn NOD. Mocht de bloeding echter aanhouden, dan zou ik me voorbereiden op een vmk (heb ik ook gehad namelijk). Hoe gaat het nu? Groetjes, Doosje.
hoi meiden, zouden jullie mij advies kunnen geven ik heb vanmorgen toch maar weer een test gedaan omdat ik weer missenlijk ben (tot overgeven aan toe) me borsten zeer doen enz maar nu is mijn vraag eigenlijk kan dit een nieuwe zwangerschap zijn ik heb 2 testen bijgevoegd 1 van ongeveer anderhalve week terug en 1 van vanmorgen bedankt alvast
en de test van vanmorgen de miskraam was 21 jan 20 jan was me hcg nog 420 thanks allemaal en iedereen een fijne valentijnsdag
WAT!?!?!? Wordt ik gek of zie ik nou echt een tweede streepje?? 6 dagen voor NOD. En heb nog nooit een streepje gezien op de kv 2v5! OMG
@ Doosje77 : nee dat ljkt me sterk want ik heb ovu test gedaan en die was posi op de 24ste. Hm ik heb me er al een beetje bij neergelegd dat het een miskraam is ... Ik wil morgen bij de dokter langs gaan .. en vragen om een echo denk je dat je die dan krijgt.. als je denkt dat je dus een miskraam hebt gehad ??? Pff ben erg verdrietig
Rachel daar zal niks op te zien zijn helaas Ik heg 28 januari een mk gehad, en was al 6 weken ver toen. En toen de angst kwam van een mk was ik al 5,5 ( hcg steeg niet goed) maar men raadde me een echo af want ook al was het goed je werd niet gerust door gesteld. Veel sterkte meid hoop dat het wat anders is!
maar hoe kunnen ze dan zien dat het wel of jusit niet een miskraam is geweest ?? wat doen ze met een inwendige echo dan ?
Denk dat ze bij jou nog niks kunnen zien, alleen een evt verdikt bms. Maar aangezien je nog niet zo ver was, eigenlijk niks Bij 5 weken zien ze een zwangerschapsring , maar dat zegt niks verder op dat moment van de mk, eventueel als ie er niet meer is idd. Met 6 weken een hartje maar bij mij hebben ze dus helemaal geen echo gedaan. Ik hoop van niet meid, als het maar weinig was
ik zie allemaal positieve streepjes. gefeliciteerd. Joyce 26 goede vraag. De kans bestaat dat je zwanger kunt zijn, maar het kan ook zijn dat ondanks je mk niet alles weg is en er nog steeds een onvolledige zwangerschap aanwezig is en dat je daardoor nog steeds hcg aanmaakt. Het enige wat je kunt doen is denk ik een gyn of verloskundige bellen voor een echo. Waarop het misschien duidelijk wordt. Want een hcg van 420 op 20 jan is best nog veel. Heb je misschien erna nog negatief getest want dan is het vrijwel zeker dat dit van een nieuwe zwangersdchap is. sterkte en succes. xxx Joyce
rachell hoever zou je nu zijn want, als je dat zeker weet. Zou je misschien toch wel wat hebben aan een echo. Want het hartje kan al met 5wen4 dagen gaan kloppen. En je kunt altijd dichtsbijzijnde verloskundige bellen al is het alleen maar om je hart te luchten en te vragen of ze misschien een echo willen maken. Dat kan vandaag. Sterkte en succes. xxx joyce
@bas1759, ik heb een echo gehad op 27 jan en daar was niks meer op te zien zei de gyn alles was schoon naja afwachten maar weer dan.... groetjes joyce
Linda 26, het zou nog van je miskraam kunnen zijn, maar ik hoop voor je dat het een ieuw zwangerschap is. Door blijven testen en hopen dat de strepen donkerder worden lijkt mij.