cherryayden.. ik zie m ook.. maranke.. ook gefeliciteerd Gimena.. ben benieuwd naar de foto Rammel... ik wacht gewoon op een duidelijke 2e streep...
hihihhihi.. dan wachten we allemaal mee.. zou wat zijn toch!!.. Anna is iets ouder dan Sophie.. ik moet er niet aan denken!!!!!!.... maar goed ik heb er al 4...mocht t wel ooit nog s raak zijn is het net zo welkom hoor.. na even een paar keer slikken... Hoe staan jullie erin??? gingen jullie er ook weer voor of zou dit een kadootje zijn??
Ik zie een heel vaag streepje!! En bij deze testen betekend dat zwanger!! Ik hoop dat je snel een hele duidelijke test hebt!
ja ik zag het ook. dit is niet geplant als ik zwanger ben. was naar me bevallen gelijk aan de pil gegaan. 8 weken nog na gevloeit (zat niets in me baarmoeder van eind resten) en kreeg na het vloeie geen cylus te pakken toen heeft de huis arts gezegt meschien doet het goed als je even stopt met de pil. en als je weer een cyclus heb weer beginne met de pil. en we hebben last gehad van een lekke balon om even zo te zeggen. of ik zie strepen vliegen kan ook he
graag jullie arendsogen hehe ik wil het graag van jullie horen, want ik begin op den duur dingen te zien die er misschien niet zijn. deze morgen dus terug getest. bovenste is van deze morgen. onderste is van 2 dagen geleden. kv bleef wit deze morgen.
Het lijkt idd alsof ik wat zie....maar kv is meestal toch ook erg betrouwbaar...mmh....denk nog een nachtje slapen!
MamavanBo, helaas deze ogen zien helaas geen streepjes.... En bedankt meiden voor de felicitaties. Ik ben nog heel voorzichtig want ik heb al een MA en een vmk achter de rug. Ik ga pas juichen na een duidelijke test en het pas van de daken schreeuwen bij een kloppend hartje.
Gimena indd een sensitest Maranka geen probleem hoor. en nog een (voorzichtige) proficiat! Doosje vroeg ik mij indd ook af. kv is normaal heel betrouwbaar. dus twijfel heel sterk.
ik heb ook een 2e streepje maar ik kan pas een foto maken als me vriend thuis is! zal binnen nu en een half uurtje hier zijn.