ietsje maar dan echt ietsje duidelijk naar mijn gevoel maar kan het ook mis hebben! of ik zie strepen vliegen kan ook
ken het heb ik ook last van op dit momend. wel een beetje onzeker gevoel alemaal. maar ik denk persoonlijk dat ik niet zwanger ben hoor! denk eerder toch een valse test of zo. het is wel netjes binnen de tijd maar toch.
ik heb nu wel een duidelijkere foto maar krijg hem niet in me album of hier op hoe kan ik jullie laten zien?? want die ander is echt onduidelijk
ik zie op de eerste wel iets en ook in t negatief.. de tweede vind ik onduidelijker... maar das mijn oog.. spannend....
Bekijk bijlage 51495 Hier in negatief. Op je 1e foto zag ik wel een streepje.. Op deze volgens mij niet..
Ik bedoel dat ik het voor je WIL zien en daarom ook misschien wel iets zie wat er niet is. Het is alsof ik naar mijn eigen test kijk en hoop iets te zien. Snap je wat ik bedoel? Het is een positief iets meid, ik gun het je heel erg dat je een streepje hebt op je test. Ik vraag me dus af of het niet zo is dat ik het voor je WIL zien. (dit is iets beter geformuleerd misschien?)
ik snap hem ik ben eerder overdonder van die test. en dan proberen op de foto te zetten wat niet echt lukt. voor mijn hoeft het niet perse gelijk 2 streepen. zou over een JAAR beter zijn 2 strepen.
hi hi, ja ik wou het niet zeggen maar dacht inderdaad wel: "oef, gaat wel een hele taak zijn om voor twee ukjes zo dicht op elkaar te zorgen." Als je toch zwanger bent zal het allemaal vast wel goedkomen daar twijfel ik niet aan. Hoe doen mensen het anders met een tweeling? Komt ook een beetje op hetzelfde neer toch? LOL
haha ja is waar.,ik doe morge gewoon een test en is die nega dan is er gewoon niets aan de hand! laat het wel even weten hoe en wat