Dag dames, ik zou pas morgenochtend testen, en heb de testjes net in huis gehaald, maar kon mezelf niet weerstaan en heb toch de stoute schoentjes aangetrokken. Voor middag urine is dit toch best een duidelijke streep. sorry voor de onduidelijke foto, maar ik stond te trillen van blijdschap.
ik probeer een banner aan te maken, maar ik weet niet hoe. dag van mijn laatste ongi was 14 jan. dus ik ben dan nu 4 en 4 dagen zwanger??
heb gisteren getest en 2 dagen ervoor ook. ik dacht verschil te zien in mijn testen maar ben helemaal niet zeker. plus dat ik vanaf gisterenavond rozeverlies heb. normaal is dat 4 dagen voor nod. dit zijn de testen, bovenste is van gisteren en zijn van sensitest.
indd iets naar rechts je ziet de controlelijn staan en iets verder zou de andere streep moeten staan.
ik weet het niet meid, ik zie het niet, maar misschien is het nog te vroeg, hcg verdubbeld om de 2 dagen, wacht nog even. Je had toch nu ook last van afscheiding toch?
maryam, maranka, yukl, mam1982 allemaal gefeliciteerd en anoniem ik lijk iets te zien sorry als ik iemand vergeten ben. xxx Joyce