Laatste test van vandaag: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/19346-albums3038-picture17035.jpg
ja op die onderste zie ik een heel heel licht streepje net zo breed als test streep zou gewoon over 2 daagjes nog eens proberen
meiden, ik heb vandaag getest met kv2v5 en die gaf een licht streepje....met blote oog goed te zien! hoef m niet eens tegen t licht te houden....maar een foto ging erg lastig! maar.....mijn NOD is eigenlijk van t wknd...... willen jullie even kijken? want ik kan t niet geloven! en kan iemand m evt in t negatief zetten? liefs, peertje mama van zoontje(05) en dochtertje (07) op naar een 3e wondertje??!!!
dankjewel! hier zie je t wat minder goed.....maar ik heb m nu naast m en ik zie t toch echt! hoef er geeneens moeite voor te doen!
@ Peertje Volgens mij zie ik hem ook hoor!! Over 2 dagen nog eens testen, dan issie vast duidelijker!
dames even in het kort.... 7 februari nod....4 en 5 feb posi testen..kruidvat cb en predictor.......7 feb samen met manlief predictor vroege gedaan<-- negatief diezelfde dag ging ik ook bloeden! bloeden stelde niet veel voor (3dagen) en gister 15 februari pijn in borsten...manlief neemt normale predictor mee (winkels dicht ivm carnaval) en die op de foto is het..hij was na 30 sec posi en werd na 1 uur lichter (foto).... wat moet ik hiervan denken? (ik lees spookverhalen van predictor) jullie mening graag