ja foto in orrigineel vind ik vaak duidelijker.... ik dach took al.. ZON????? maar daar is t idd wat lichter dan hier...whahaha... en waarschijnlijk ook warmer..RUILEN???!!!
ik ga morge gewoon naar de kv. die testen heb ik ook gedaan toen ik van me dochter zwanger was die testen bevallen me prima!
Niet bepaald warm hoor. Wij hebben ook een hele koude winter. Vandaag maar 4 graden ofzo. Hoewel ik wel zag dat er loesems open aan het gaan zijn aan de perzikboom. Nu de bijtjes nog om ze te bevruchten! Ha ha Gimena- dat had ik niet goed gelezen dan. Ik dacht dat het niet lukte om de negatief te plaatsen. Edit- Heb net gekeken naar de temperatuur op dit moment, en het is 8. Maar het voelt KOUD!!! brrr zo nu weer on-topic...
Ik zou niet durven, maar ze lijken er wel veel op GEFELICITEERD ! ! symptomen. niet ongi en af en toe wat steekjes. moe en thats it. Maar weet uit ervaring dat dat over een paar weken wel heel anders kan zijn.
haha maakt niet uit hoor ik ga morge de test hallen of ander vrijdag kijk wel. heb liever dat ze duidelijker worden dan heb je meer zekerheid dat je zwanger ben haha
Ik zie in je foto in negatief wel een streepje geloof ik. Veel succes met het testen met de kv testen! ( even off-topic: IK WIL LENTE! )
ik ookkkkk!!!! ( dan is mn mannetje er ook weer ) gimena ga je vandaag testen ??? ( of vrijdag ... ? ) x
Hallo, Ik heb vanmorgen weer een test gedaan, in het echt is hij duidelijker als gister. wat vinden jullie.
ik ga vrijdag pas testen!denk ik. heb niet zo zin om naar buiten te gaan auto krabben sophie in de auto zetten enz. en dan nog 10 min naar de dorp rijden ben je totaal 20 min bezig voor een test te hallen haha. vrijdag moet ik toch boodschappen doen dus komt ietsje beter uit