hey meid, ja opzich wel goed, moe, misselijk, allemaal iets meer last van dan bij mijn dcohter maar ja ik heb het ervoor over!! We hebben ondertussen twee mooie echos weer gezien met nu wel een hartje dus wij zijn blij!! Alleen moeten we nu wachten tot 10 maart oooeeh dat duurt lang!!! Nou die van mij heeft meer te verduren want ik ben niet zo lief af en toen maar ja moeten ze maar doorheen he hahaha
Ik moet ook weer wachten tot 29 maart pfffff. En 12 april de 20 weken echo...spannend ! Fijn he , die mood swing's haha....ik ken het . Ach ja hoort er allemaal bij.
lekker rustig vanavond de kruitvat over vallen me vriend heeft vandaag mijn auto mee naar zijn werk dus zit opgesloten en hoe gaat het met jou??
hey Sabsje Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, nou dat is wel duidelijk zulke mooie tests! Ik heb vanochtend weer negatief getest dus mijn symptomen komen blijkbaar ergens anders vandaan zucht.... Ga toch even langs huisarts vanwege die misselijkheid en lekkende borsten. Hoop me over een paar maanden hier aan te sluiten met ook een mooie positieve test, want dan gaan we echt voor een tweede! Geniet lekker van je zwangerschap!
wauw die kleine is goed gegroeit!! wat en klein dropje (L) haha komt man lief er wel heel snel achter wat de 9 maande beurs is hahah met mijn en de kleine meid gaat het goed is al een pitte dame aan het worden. en maar mopperen naar de speel goed als ze het niet kan vast pakken haha geweldig!
hoi allemaal, nogmaals bedankt voor jullie reacties!!! heb lekker rond gesnuffeld op 9mnd beurs en zelfs al sokjes gekocht ( kon t niet laten!! ) voor mijn vriend met daarop I love papa ach zoooo schatig!! en leiff je moet de foto van wat verder weg nemen en dan op je pc bewerken ( dichterbij halen en kleiner maken) suc6!! xxxx
gimena ben benieuwd hoor !! met mij gaat t wel .. voel me zwaar #@%$#^% maar moet toch door he ... ! nog 2 maandjes en n beetje en dan kunnen wij ook weer volop kids proberen te maken ! x
Soortgelijke reden als die van jou. Ook voor het werk. Als je meer details wilt weten moet je maar een pb sturen Lydia.