@Eliz: Die van jou is ook hardstikke positief hoor!!! Echt geen twijfeltest Gefeliciteerd! Ik had volgens ff mn ei de 14e... Liefs mij
Sterkte Claire!! Wat een shittoestand zeg... En toch he....is er ergens ook misschien wel wat hoop ontstaan. Want het is wel spontaan gebeurd, je zwangerschap. Dat is wel heel bijzonder. Je vlindertje komt vast nog een keertje terug en dan blijft ie.
@Claire, sterkte voor jou! Onverwacht of niet, gewenst was het zeker. Wat een domper! @Eliz en (ooit)Mamavandrie: helemaal goed dacht ik zo!
ik kwam hier ook even kijken. Volgende week moet ik ongesteld worden, dus ik ben veel te vroeg met alles bezig VAndaag een kv+ test gedaan. Ik heb nml het gevoel zwanger te zijn. Misselijk enz en (het belangrijkste) de geur van badschuim vind ik hemels.. Dat heb ik altijd Tegelijkertijd ben ik een beetje bang. Afgelopen jaar nml 2 mk gehad.. Maar mijn test was enormmmm vaag.De plus was eerder wit dan blauw.. Jammer genoeg heb ik hem weggegooit anders hadden jullie mee kunnen spieken. Anyway.. ik blijf hier even meekijken..
nou hoop ik dat ik het goed heb gedaan! Maar ik heb hem voor jullie uit de bak gehaald. IEUWWWWW zeg niet dat ik er niks voor over heb maar het is bar slecht te zien op de foto hoor! Ik zie op de foto eigenlijk zo goed als niks... Najah, zowiezo belachelijk dat ik 7 dagen voor nod aan het testen ben..
Hahaha, je bent niet de enige met testdrang hoor hahaha! Denk heeeeeeeeeeeel licht iets te zien maar is natuurlijk nu moeilijk te zeggen omdat ie al ingedroogd is.. Ik teste 5 dagen voor nod heel licht posi (was wel de kv test 2 voor 5 euro, aanrader!!!) Spannend meid!
claire85, jeetje zeg, wat erg, Heel veel sterkte en kijk nog maar even naar dat mooie meisje van jullie, dat moet je wel wat opvrolijken! Zeker zoals ze zo kijkt als ze met pappie patatjes haalt!
Nanette: je hebt er zeker wat voor over Maar ik zie het ff niet.... sorry! Nog ff paar daagjes geduld en dan een kv 2 voor 5 doen??!!