foto´s plaatsen van (vage en duidelijk) zwangerschapstesten deel 2

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Amle, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    @ Soraya, die van mij was idd veel lichter. heb jij alweer getest met kruidvat 2 voor 5?

2. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    bikkel wanneer had je die test eigenlijk gedaan. Want in je album staat vanaf 9feb tot 15feb.

sorry voor de nieuwgierigheid.

xxx joyce

3. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad

Yep....

niets.... witter dan wit, had vier uur niets gedronken of geplast.

Ik durf niet meer te hopen!

4. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    Ja, volgens mij moet dat ook he, zo'n brede streep bij Clearblue? Weet iemand anders het misschien?
    Hoe plaats je een foto als ik het vragen mag?:$ Want ik heb wel een foto hoor. Zou wel fijn zijn als jullie er ook naar willen kijken.
    Ik denk zelf dat ik het over 2 dagen maar weer eens moet proberen want zit nog niet op mn NOD, dus nog goede hoop!

5. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    @Bas1759 deze test is van 9 februari, de 1e dag dat ik begon met testen op mijn NOD

@Soraya, o meis dat klinkt niet goed......Test je morgen nog een keer? Ik hoop zo op een streep voor je.....

6. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Als mijn temp nog hoog is test ik nogmaals. Maar ik heb er een hard hoofd in... Maar ja, die stemming wisselt met het uur. Dan denk ik van wel en vervolgens denk ik van niet....

zucht.........

Wel bedankt voor al het medeleven dames, heel lief van jullie!

7. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    [​IMG][/URL][/img]
    Hoop dat hij het doet...

8. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    Hmm...kweet niet hoe jullie dat allemaal doen hoor!? Kunnen jullie de foto wel openen? Hier nog 1: (beetje donkerder gemaakt)

9. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    Wat denken jullie??? Indrooglijntje zeker?

10. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    @Anniej, ik zie een dun lijntje, maar heb het nooit zo op deze testen.

@Soraya, Graag gedaan, maar dat is het fijne van deze site.

11. Anniej

Anniej Actief lid

19 dec 2007
    265
    1
    16
    Dankje wel voor het snelle antwoord. Kzie zelf idd ook een dun lijntje, maar wat ik me afvraag: moet het geen bredere streep zijn om positief te zijn?
    Heb je ervaring met deze testen? Welke kun je dan het beste voor je NOD gebruiken?

12. bikkel5126

bikkel5126 Bekend lid

10 mei 2008
    613
    0
    0
    Brabant
    Ik heb geen ervaring met deze testen (googelen misschien?) er is een merk dat vaak vals positief aangeeft, maar welke dat nou is???
    Voor NOD is zowiezo niet aan te raden (ik weet dat is moeilijk) maar kans op vmk is aanwezig (mijzelf vorige maand overkomen, licht positief getest, maar toch ongie geworden)
    Kruidvat 2 voor 5 euro raad ik je aan, heb ikzelf licht positief mee getest op NOD. Ik had ze ook besteld van Wondfo (google) die kreeg ik op NOD dag binnen en die liepen gelijk op met de kruidvat testen.
    Ik zou als ik jou was morgen ff naar de dicht bijzijnde kruidvat gaan.......

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    anniej , volgens mij moet op die test het kruis de strepen evenbreed zijn .. hoop dat het voor jouw wel raak is !

14. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Even tussendoor voor AnnieJ: ruim ene jaar geleden zag mijn eerste test ( 1 dag voor NOD) er zo uit:

15. jonibra

jonibra Niet meer actief

@ Annie: ze hebben mij inderdaad altijd verteld dat beide streepjes van het kruis even breed moeten zijn.
    Staat als het goed is ook in de gebruiksaanwijzing (bij kruidvat iig wel)
    Dit is mijn kruidvat + test een aantal dagen voor NOD (heb ook getest met kv2v5 die staan in mn album)

Bekijk bijlage 54358
    Maar ja, omdat je nog voor je NOD zit zegt het eigenlijk allemaal niks (ik heb voor mn NOD getest omdat ik niet zeker was van de datum had de maand ervoor een mk gehad en FF twijfelde nogal)

Ik hoop dat je snel een mooie posi test hebt!

Liefs mij

16. Soraya

Soraya Bekend lid

30 dec 2006
    836
    0
    16
    Randstad
    Hier niets, helaas. Temp was ook al gezakt. Wat het gister dan was, geen idee. Balen!

17. Alita

Alita Niet meer actief

@Annej....het is wel een heel duidelijk pennestreepje hmmm ik zou de kruidvat testjes even halen 2 voor 5 euro!!!

@soraya jammer meid..

18. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    enne over een dalende temp. : de dag dat ik positief testte, was mijn temp juist ook gezakt. maar omdat ik het gevoel had, dat er wat aan de hand was, besloot ik toch te testen. ik verwachtte niets..maar dat "niets" is inmiddels bijna 6 maanden oud ;)

Ik heb nog even doorgetempt in mijn zwangerschap en dan zie je ook, dat je temp schommelt en dus ook af en toe wat naar beneden gaat...dus dat zegt niet altijd wat!

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    jammer soraya maar blijf voor je duimen !

20. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Hallo meiden,

Helaas weer mis. Echo gehad en daar was in de baarmoeder alleen dik slijm te zien en bij de eierstok was ook wat te zien. Dus ze denken dat het wederom een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. Ik moet vanmiddag nog bellen voor de hcg uitslag, want als ie veel te hoog is moet ik vandaag nog geopereerd worden. Maar ik ga er vanuit dat het HCG laag is en mijn lichaam het wel weer zelf opruimd. Jammer dat ik niet langer bij jullie mag horen. Allemaal een hele gezonde zwangerschap toegewenst.

xxx Joyce

Deel Deze Pagina