Hoi, Willen jullie ff mee kijken? Ik kreeg zojuist in een keer de hele grote noodzakelijke behoefte om te testen. Ik zit nu drie dagen voor m'n NOD. Ik heb gisteren volgens mij een innestelingsbloeding gehad. Ik heb de xtra senstive testen van sensitest gebruikt. Wat denken jullie, lijkt positief hè? Bekijk bijlage 46063
bedankt voor jullie reacties (en felicitaties)! Ik vind het nog erg onwerkelijk allemaal en zal zeker over een paar daagjes nog een testje wagen. Ik had nu eigenlijk geen posi test verwacht. Had gedacht dat het nog te vroeg zou zijn. Maar ik moest in eens gewoon en had toch nog 1 extra sensitive liggen (en nog 5 andere...).
Die is nog duidelijker dan die van mij 3 dagen voor NOD. Super! Gefeliciteerd, geniet van het heerlijke gevoel! Liefs Eliz
@jollie, die is behoorlijk duidelijk! ik zou niet twijfelen.. @all die op mijn test hebben gereageerd. Ik meen ook 'iets' te zien. Maar over een paar dagen ga ik weer testen. en dan koop ik braaf die van 2 voor 5 Tot die tijd hoop ik gewoon. Maar mijn gevoel wisselt steeds.. wel zwanger niet zwanger.. Gisteren tijdens het bakken van ons vlees naar de wc rennen om over te geven. Toen dacht ik echt wel!! Inmiddels ben ik bang dat ik mijn lichaam dingen laat voelen omdat ik het graag wil.. Nou ja.. graag willen zal niks veranderen aan het uiteindelijke resultaat. Ik houd jullie op de hoogte