Ohh wat erg!! Ik hoop echt dat je HCG gezakt is meid en dat je niet onder het mes hoeft! Ik ga voor je duimen!
Hey Joyce, Pff das balen zeg!! Heel veel sterkte ermee.. En laat de moed niet zakken. Laat je het weten, als je de uitslag van de bloedtest binnen is? xxx Amy.
heej joyce ... pff wat shit .. sterkte meid , en duim ook dat je niet geopereerd hoeft te worden... x
Sterkte Bas! Hier goed nieuws na de vmk op 13/02 is mijn lichaam klaar voor een nieuw eitje ,ben vanmiddag bij de gynècoloog geweest en alles zag er perfect uit vanbinnen en de linker eierstok was een mooi eitje bijna aan't laten knappen (morgenvroeg ten laatste). Ik heb de ovulatietesten in mijn album gezet en mag zeggen dat de wondfo ovulatietesten wel degelijk GOED werken (volgens de opvolging erbij). Groetjes een gelukkige en geruste Lila
Lieve Dames, Het is denk ik echt waar, ik ben terug zwanger na de miskraam van 15 januarie ik zit echt te trillen en kan het moeilijk geloven alle hcg was uit mijn lichaam ik heb bloed laten prikken en vorige week was de test nog gewoon negatief pas deze week geven ze een vage lijn, en vanmorgen nog even snel voordat mijn man ging werken een testje wagen. en jahoor meteen een heel lichtstreepje mijn man gelijk ach lieverd dat heb je vaker gehad, ja maar ... het zou toch niet kunnen? en hij wordt steeds duidelijk en gelijk een schlecker test gedaan en ook die geeft een streepje ik wil volgende week even een cb doen (of heel mischien vandaag nog als ik de testdrang niet onder controle heb ) Willen jullie even spieken en als jullie niks zien willen jullie mij dan weer met beide benen op de vloer zetten. P.s niet letten wat er allemaal op tafel staat Liefs Wilma26 Bekijk bijlage 54601
@ wilma26: Hey meis, ik zie ook echt een streepje hoor. Alvast voorzichtig gefeliciteerd Ik zou gewoon een cb met indicator halen, die schijnen nog behoorlijk gevoelig te zijn en denk dat het toch wel super is als je zelf twijfeld aan je streepje om t gewoon "zwart op wit"te zien staan. Liefs mij
@Wilma, voorzichtig gefeliciteerd. Hoever je in je cyclus zit, weet je dat? Deze lijkt me echt wel goed hoor! Spannend voor jou, zeker na een mk! xMarilene
Bedankt voor jullie liever reakties en voor het meekijken, het is zo spannend en ongelovelijk zo snel. Alles was echt weg kwa hcg, voor mijn miskraam had ik een cyclus van 28 dagen, maar die wisselend mijn langste cyclus ooit is 44 dagen geweest ik vermoed dat ik daar nu ook naar toe zal gaan, ik vermoed dan ook dat ik nog 2 dagen voor nod heb getest maar ik weet het zo niet, mischien was het toch een kortere cyclus? maar denk het niet. Liefs Wilma26
Op de 25e is er een dame langs geweest van Moeders voor Moeders en heeft een test gedaan. Ik begreep dat deze pas meet vanaf circa 500 hcg. We hadden dus gedacht dat deze negatief of heel licht positief zou zijn aangezien ik op dat moment 4 wk en 4 dgn zwanger was. Maar de test was heel duidelijk en die dame leek ook een beetje verbaasd en heeft me op 1,5 week verder genoteerd zodat ik meteen mee kon doen. Is er een mogelijkheid dat ik al iets langer zwanger ben en dus een hele korte cyclus heb gehad na het stoppen met de pil? Hoe lang moet een cyclus minimaal zijn om uberhaupt zwanger te kunnen worden tijdens die ronde?
dat is een matcare test toch wilma? die ziet er positief uit! dus voorzichtig proficiat bas: wat mega K voor jullie.. hoop dat je lijfje dit zelf kan verwerken zonder onder mes te moeten. knuf
Het is een eigenmerk schlecker (de da heeft dezelfde geloof ik) en een internet test (one step) Bas lees iets? Ik ga even terug lezen
@ Wilma: ik heb in Dec ook een miskraam gehad (bij 4w5d) en was de volgende ronde ook direct weer zwanger (je had toen dus wel gelijk dec) Mn cyclus was toen idd wel een stukje langer (had wel getempt gelukkig dus wist wanneer ik ong kon testen was alleen ff gokken omdat ff mn kruis n paar keer verplaatst had) Ik hoop dat je een hele mooie cb test hebt binnenkort zodat je jezelf ook wat zekerder voelt. Liefs mij
Wat lief zeg je reaktie, ik hoop het zo ben zo bang ik ga denk ik vandaag nog een test ophalen van de clearblue dan weet ik het denk ik echt zeker. Maar ben ook zo bang dat het mischien niet goed blijft gaan en dat het morgen mischien weer weg gaat, daar mag ik niet aan denken maar het voeld zo, tuurlijk ben ik ook heel erg blij! Wat goed om te horen dat ook jij meteen zwanger raakte zonder een cyclus te hebben, ik ben wel het overzicht kwijt weet dus echt niet waneer, maar wel dat ik vorige week nog niet positief teste. Liefs Wilma26
Wilma, Gefeliciteerd meid.. ik zie duidelijk een rose streepje! Ik ben benieuwd naar je clearblue hoeveel weken die aangeeft