Nou voor mijzelf pendelen gaat niet zo goed, ik heb hem wel gevraagd die zei niet zwanger wel heel binnenkort maar had toevallig een andere pendel gedaan (van iemand anders) en die had gelijk ook dat het de vorige keer mis zal gaan en dat ik in maart positief zal testen, en als het klopt dan zou deze zwangerschap goed gaan, wel heb ik heel sterk het gevoel dat dit een meisje is. spannend vind ik het allemaal ben zo bang dat als ik naar de wc moet er dan mischien weer stolsels zullen zijn, is dat echt normaal naar een miskraam? Dikke kus
he wat bedoel je dat je nu onzeker bent? Bij mij klopte je pendel niet trouwens hihi... Probeer te genieten want er zit gewoon weer een wonder in je buik?!!
Haha gelukkig ook fijn om er eens naast te zitten ik heb een mk gehad vandaar de onzekerheid maar komt helemaal weer goed hoor alles op zijn tijd en als ik met een paar weekjes het hartje heb horen kloppen ben ik helemaal overtuigd dat het goed zit.
@ Wilma26: Wauw wat gaaf!!! GEFELICITEERD!!! Je onzekerheid klinkt heel erg bekend... Had hier de eerste weken echt het heen en weer naar de wc en maar kijken en maar denken... Zal het iets zeggen dat dit en dat dat? We hebben met 6w4d het hartje zien kloppen maar heb het nu nog steeds. Ik wou je nog wat vragen maar stuur je wel even een pb... Anders ga ik helemaal offtopic Liefs mij
WILMA.. GEFFELICITEERD meis...hoop dat je snel heerlijk kunt genieten.. probeer de onzekerheid los te laten..(lukt vast niet de eerste weken, maar t komt wel..)..knuf GIMENA... al ongesteld geworden (of hbe ik dat gemist??)
nee nog niet ongesteld!!en geen test meer gedaan wel bloed aflaten nemen! heb sinds gister ook lekkende borsten. dus wacht netjes af maandag weet ik meer. hoor ook dat dit ook kan bij ontzwangeren.
ik denk persoonlijk dat het ontzwangere is! we zien maandag wel na 2e wordt ik gebeldt met de uitslag!