Hoi meiden, kon me niet meer bedwingen en heb nogmaals een testje gedaan om mezelf te overtuigen! Ik krijg de test zelfs zonder tegen het licht aan te houden goed op de foto, wat denken jullie, banner veranderen? Bekijk bijlage 55495
ik denk dat het voor mij gemiste kans heb ookal heb ik om de dag geklust .. jammer dan op naar de volgende ronde heb ook nergens last van verder
Hoi meiden Vanmorgen was de test weer donkerder! Bekijk bijlage 55505 Ik heb mijn banner veranderd Bedankt iedereen voor het mee kijken!
Gefeliciteerd leuk he wij hebben zaterdag een posititieve test gehad, wat een heerlijk gevoel heb je dan. Lieve alle nog niet zwangeren voor jullie hoop ik dat het gauw raak mag zijn een dikke knuffel
Hihi dank jullie wel meiden, ik ben blij!!!!! Maar ook wel bang, ik hoop dat het nu wel goed mag gaan, heb 6 maanden geleden en miskraam gehad. IK ga proberen om er van te genieten en hoop dat de eerste weken voorbij gaan vliegen en dat we snel de eerste echo mogen krijgen
Ilona van harte gefeliciteerd! Ik duim voor je dat deze keer alles goed mag gaan en dat je snel een mooie echo mag hebben!
Hallo dames, ik geloof dat ik zwanger ben. Ik kan het niet geloven! Ik was niet helemaal zeker van mijn cyclus, maar normaal gesproken had ik nu al wat bloedverlies. Er was helemaal niets te bekennen en ik was gisteren erg duizelig tijdens mijn werk. Dus heb ik tussendoor maar een test gehaald bij de kv (2 voor 5). Vanochtend test gedaan en dit is het resultaat...