Hoi Ik zie ook een streep hoor..de streep kleurt alleen als je HCG in je lichaam hebt zitten en anders niet. In mijn album zit ook dezelfde test alleen is die niet onduidelijk dit is de laatste die ik gedaan had...dezelfde test daarvoor gaf ook een veeel lichtere streep. Dus ik denk dat je zwanger bent hoor...vast een voorzichtige felicitatie Liefs Heidy
die zijn wel duidelijk heidy hoop dat ik er ook van die krijgt. mijn zus had ook bij beide zwangerschappen zo licht streepje en werde ook niet echt duidelijker....hm
hoi hoi. katootje heeft net voor mij gependeld dat ik nu zwanger ben van een jongetje wel geinig.... iedereen zegt een jongetje
Oke de predictor heeft veel HCG nodig om positief te testen dus schrik niet als die toevallig negatief is...heel veel succes in ieder geval
Een etos test is ook niet helemaal betrouwbaar. Toen ik em destijds deed gaf ie 4 dagen overtijd negatief aan, ik ben gaan powerplaten, want na 4 dagen moet zon test wel hcg ontdekken nietwaar? Ik bleek dus wel zwanger, helaas werd het een mk, ik blijf maar denken, stel ik had een andere test gehaald en die gaf wel posi aan, dan had ik nooit gaan powerplaten en dan.... Voor mij geen etos meer!
hoi ninetje ik sluit me bij je aan ik vind zelf die van de etos ook niet wat. Toen ik zwanger was van marki gaf die negatief aan en de clear bleu was wel positief.
was dat zo smal dingetje met een afleesplaatje waar je doorheen kon kijken. ik vin het echt zo raar en hoop maar dat jullie gelijk hebben. vanochtend dus met de etos test en er kwam maar een lijntje.hmmmmm
fotoooo was het een licht lijntje weer? of was deze donkerder? hoop voor je dat als je met de predictor test (die test trouwens hetzelfde als de cb op 50) een duidelijke test in handen hebt meid maar ik vond die cb eerlijk gezegd al duidelijk maar ik snap heel goed dat je een duidelijke test in handen wilt hebben voor je je zwanger gaat wanen.. succes
he ramona maar ik zag in jou album dat de test van etos wel licht positief was op de 22 en de clear bleu duidelijk positief op de 23 maar op de etos test kan je zien dant ie wel positief is hoor.
nee er kwam maar gewoon een lijntje niet meer en niet minder. ik wacht nu wel even met testen anders word het een dagelijkse bezigheid bekant. xxx
Hoi Dat was geen test van de etos die is bij de ha gedaan. en die etos was tijdens de zwanhgerschap van marki
Ik had precies een zelfde streepje, echt dat je denkt van zie ik nu een plus of niet ? 2 Dagen later had ik een dikke vette streep. Dus ik zie het wel positief in hoor ! Succes !
Je bent echt wel zwanger. Want iedereen kan het lichte maar toch zeker aanwezige streepje zien wat er een kruis van maakt!