foto´s zwangerschaps testen...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door hairdresser, 16 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hm balen meis, ik had ook al een negatieve test vandaag....word je niet blij van he, die onzekerheid...

Dikke knuffel.

Nies

2. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nee id en van de week nog licht positief getest met clear bleu kijk maar in album uhhhhhm?

3. Niet meer actief

Ja ik zie het...nou das echt bizar....

4. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    jep weet het ook niet. had vanmiddag 4 uur van te voren niet geplast en heb wel smiddags de test gedaan maar het lijkt me niet als ik hem morgen ochtend weer doet dat ie dan wel opeens positief is toch.

5. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    kan het ook zo zijn dat als je negatief test op een thuis test dat je met een bloed test wel positief test. en zo ja hoe kan dat dan.....

zou het wel raar vinden omdat ik al een dun lijntje op mijn andere test had.
    ach het zal wel niet zo zijn denk ik

6. Niet meer actief

Jeetje meis, ik snap je onzekerheid!
    Ik zou als ik jou was toch ff bloed laten prikken, volgens mij geeft zo'n clearblue niet zomaar een licht streepje.
    Ik vind het echt heel raar, zelfs op de testen die ik gebruik, dat zijn die van Schlecker, heb ik nog nooit een vals streepie gehad!

7. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    maar als ik dan zwanger zou zijn dan moest de test maar dan digitale van dezelfde merk toch nu ook een zwanger aangeven?

8. Niet meer actief

Ja dat zou je wel denken he?....
    Heeft die digitale niet meer hcg waardes nodig dan die andere van clearblue?

9. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    volgens mij niet .
    ik test morgen ochtend nog een keer en anders wacht ik 2 weken en als er dan niks is ga ik naar de dokter.
    maar ga nu lekker slapen moest al om 57 uur weken maar morgen lekker om 3 uur klaar en dan even lekker shoppen.
    slaap lekker
    xxx

10. Niet meer actief

Slaap lekker!

11. MarionM

MarionM Bekend lid

2 aug 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Ik heb een foto van een positieve etos test in mijn album ;)

12. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    tja waarom je smorgens moet testen is dat je urine dan geconcentreerder is (van de hele nacht slapen en niet drinken) dus het kan zo zijn dat je heel weinig hcg hebt nog en dat de test dat vandeweek wel heeft opgepikt en dan zou ik de volgende test toch echt weer met ochtendurine doen ondanks dat je 4 uur van te voren niet gedronken hebt....

in het slechtste geval ben je niet zwanger maar je wordt er af en toe wel sch**tziek van van die wazige testen... :(

succes meid hoop dat de volgende test meer duidelijkheid geeft...

13. Niet meer actief

nou volgens mij ben je zo zwanger als maar zijn kan.
    kwam die streep snel dan of pas aan het einde van de paar minuten wachten?
    een kennis van mij had dit ook, een lichte streep maar wel heel snel na twee sec. ofzo en BOEM wel zwanger...!

ik hoop het voor je!

kus swiggy ;)

14. Niet meer actief

Het rare is dat ze erna een digitale test van clearblue tegenaan heeft gegooit en dat die zei: niet zwanger...
    kan me voorstellen dat dat frustie is zeg!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    in veel gevallen geeft de CB digitaal pas later aan dat je zwanger bent, omdat die meer HCG nodig heeft. (al was dit bij mezelf niet het geval)

16. Niet meer actief

Dat vermoeden had ik ook al ;)

17. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    die van de apotheek zelf zijn wel heel gevoellig,anders die proberen?

18. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    nou ik wacht wel weer even met testen.
    ga zowiezo over 2 weken naar de dokter en misschien daarvoor even nog een keer testen tja weet het niet hoor....
    xxxx

19. Sandrina

Sandrina Lid

23 mei 2006
    91
    0
    0
    Hoi meis,

Ik zou toch denken dat je zwanger bent. Ik heb hetzelfde gehad met testen. Sommige testen waren helemaal negatief, soms een heeeeel dun streepje, zelfs bij de dokter twee maal negatief getest. Ik begon pas met testen op dag 40.

Maar er is nog hoop voor jou.... Want ik ben wel degelijk zwanger! Ik zou dus toch nog een keer een test kopen of een bloedtest laten doen. Succes!

20. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik heb van de week ook weer een digitale test van clear bleu gebruikt maar nee niet zwanger maar ben ook nog niet ongi.
    ik wacht tot nog 2 weken en dan maar naar de ha.
    we zullen zien

Deel Deze Pagina