Wat een onzekerheid. Helaas herken ik het maar al te goed. Ik bleef ook maar licht positief testen (zie album). Helaas werd ik toen toch nog ongesteld. Zelfs daarna bleef de streep licht aanhouden (net als mijn misselijkheidsklachten). In mijn geval een hele vroege mk. Wil niet je hoop de grond in boren, maar wees erop voorbereid. sterkte..
He meis, Wat een vreselijke onduidelijkheid zeg! Ik had bij de 3e IVF ook een hele dikke plus van dezelfde test als jij. Het ziekenhuis gaf aan dat het betrouwbaar was en feliciteerde ons. Wij blij, eindelijk zwanger! De bloedtest wel gedaan, dat voordeel heb je dan bij IVF, ze kijken alles meteen heeeel goed na en de uitslag was teleurstellend. Te weinig hCG voor een doorgaande zwangerschap. Het werd ook idd een mk. Het kan dus zijn dat je wel genoeg hCG had op het moment van de test maar dat je het vruchtje al kwijt bent geraakt. Tuurlijk kan het ook nog zo zijn dat je er eentje bij je draagt die graag verstoppertje speelt Ik hoop voor je dat het verhaal van jou wel gelukkig eindigd! Ben heel benieuwd! Elmo
ik ben op alles voor bereid. ik doe ergens einde van de week maar weer een test en anders die week daarop dan naar de dokter. ben beniewd wat die zegt. en als ik niet zwanger ben heb ik gewoon echt een ongelovelijke lange cyclus weer. de eerste was 45 de tweede 40 en nu al weer 66 dagen pffffffffffffffff en die licht positieve test dan. ach ja ik wacht het maar af jullie horen het wel als ik meer nieuws heb xxx
hoi hairdresser, Vorige maand had ik ook hetzelfde lichte streepje op mijn clearblue test. Daarvoor had ik er al een kruidvat en een mat care test tegen aan gegooid allemaal met een vaag streepje maar wel zichtbaar. Na het kruis van de CB dacht is dus echt zwanger te zijn. 2 Dagen later heb ik nog een test gedaan van mat care (ik had het toch liggen) en opeens verscheen er nog maar 1 streep ! Ik schrok me rot ! De dag erna werd ik na een nachtje buikpijn ongesteld. Maar meid zolang je niet ongesteld bent geeft dat moed ! Ik gebruik ovu testen dus weet precies wanneer ik mijn ei sprong hebt gehad. Vind ik wel zo makkelijk als omdat ik een onregelmatige cyclus heb. Sterkte meid ! xx linda
vaag allemaal he die testen. als ik straks niet zwanger blijkt te zijn door een evt bloed test of zo. waar in hemelsnaam komt dat blauwe streepje dan vandaan. dat snap ik echt niet en je ziet echt een dun streepje en daarnaast aan de rechterkant zie je nog een vaag dlauw kleurtje net als de controle streep maar dan veel lichter..... ik denk dat ik maar aankomende maandag naar de ha ga en vragen wat zei er van denkt en een evt bloedtest kan laten doen. zie je het beter in je bloed of urine als je een laag hcg heb? xxx essie
In je bloed. Die is meer up-to-date, om maar zo te zeggen. Het HCG komt later in je urine en kan ook langer blijven hangen, in geval van mk bijvoorbeeld. Mocht je toch een vroege miskraam gehad hebben dan is er geen HCG meer te zien in je bloed, maar misschien nog wel in je urine. Niet dat dit het geval is bij jou, maar geeft misschien wel wat duidelijker antwoord op je vraag. Weet je al meer ondertussen? Hoop dat ze snel meer duidelijkheid krijgt, want dit is heel vervelend....
Jeetje zeg duidelijk kan het niet. Draag normaal een bril en nu heb ik geen bril nodig om een streepje te zien. Streep= Zwanger Gefeliciteerd
hairdresser wat een onzekerheid maar ook ik zie duidelijk een streep heb je al bloedtest laten doen kan zijn dat je hcg niet hoog genoeg is voor een clearbleutest ik wens je heel veel succes gr maria
heb een vraagje zou een van jullie de link van de album van zwangerschaps testen voor mij er neer kunnen zetten wanti k kan hem niet vinden gr maria