Ik zag van de week hier in een topic twee super leuke tips voorbij komen en ik zoek meer van precies dit soort zelf samen te stellen pakketten. Ik las: - bioscoopbon inpakken met Cola, popcorn, m&m's - cocktailpakket met rum, munt, limoen, etc. Maar ik zoek nu iets voor m'n moeder. Beide ideeën zijn niks voor haar. Wat hebben jullie nog meer in petto in bovenstaand straatje?
Een mand met: Tijdschriften erin Koffie of thee erin En een zelfgemaakte bon voor bijvoorbeeld een nacht weg! Een activiteit voor jullie beiden Ik ben een aantal jaren terug naar een hotel geweest met mijn oma. Een jaar voor haar overlijden. Ik heb alle dingen gedaan voor haar. De stad in, Koffie en taart eten en winkeltjes in. Daarna zwemmen in het hotel en daarna samen naar een voorstelling. In haar mandje zat; Een doos chocolade Puzzelboekjes Bon(zelfgemaakt) Het zit hem vaak in ervaringen!
Borrel pakket (kaasje/nootje/toastje etc) Welness pakket (sauna bon,hammamdoek,slippers) Thee pakket (bijzondere thee,mooie theeglazen en bonbons) Tuin pakket (tuincentrum bon, voorjaarsplantjes,schepje,citronella kaars) En zo kun je alles wel beetje in thema aankleden.
Leuk! Ik heb dus echt geen inspiratie he Wilde juist wat anders dan het standaard borrelpakket. Ik heb ook wel eens mandjes gemaakt met allerlei echt Franse producten of juist Italiaanse, afhankelijk van waar ze op vakantie waren geweest. Maar nu wil ik dus heel wat anders. Wellness geeft ze niks om, thee ook niet. Bios niet en cocktails niet. Nachtje weg ook niet, maar misschien wel een avondje uit! Ze houdt van musicals maar dat is dan meteen weer de hoofdprijs Misschien theater, wat zou ik daar bij kunnen doen? Je gaat daar geen popcorn eten Of een ander avondje uit, hebben we nog ideeën en dan meteen wat ik er bij in kan pakken?
Cadeaubon van een restaurant of van een koffie zaak. Ooit zelf een cadeau bon gekregen voor een plaatselijk koffie zaak. Kon zelf koffie en gebakje kiezen voor 2 personen. Was erg leuk. Mijn moeder kreeg er ooit een van een broodjeszaak waar mensen werkten met een beperking. Zelf geef ik ook vaker een samengesteld pakket . Nootjes van de zuivelhoeve, zakje thee van de theezaak, afhankelijk van wie chocolade of suikervrij dingen.
Wat ik wel eens heb gedaan; Springvorm met appeltaartmix, rozijnen en een bus slagroom. limonadetap met thee voor Ijsthee, rietjes, ijsblokjes vorm
Dinerbon is altijd goed, maar wat kan ik daar dan bij inpakken om in het thema te blijven zeg maar? A la de voorbeelden hierboven
voor wat oudere mensen, dus opa/oma/tante/oom maak ik weleens een pakket bij de landwinkel, met allerlei lekkere kaas, worst, biertjes als een borrel pakket, of juist een ontbijt pakket met beschuit kaas jam en vruchten sap. mijn moeder is zelf altijd al heel blij met samen een uitje, een lunch of hightea met zijn tweeen.
Deze kwam ik tegen op pinterest. Daar kun je een cadeaubon bij stoppen en kistjes en blaadjes-slingers enzo hebben ze bij Action.
Hier maak je mij dus blij mee. Ik wilde zeggen dat ik blij word van bakpakket, mix, marsepein, uitstekers.... Of een pannenkoekenpakket. Of een haakpakket. Of moestuinpakket.
Sierraad of kleding/accessoires of make up om die avond te dragen Of in thema lekker eten en drinken een fles wijn (of wat ze lekker vind) en tapas hapjes.
Je kunt ook zelf een bon maken. Inpakken met flesje wijn, popcorn, tortilla chips, sausjes, cola en chocolade en een zakje chips. Op you suprise.nl kun je ook dingen personaliseren? Wijnglas met initiaal (€11 zonder verzenden) of een fles wijn bedrukken? Allemaal ideeën. Celofaan eromheen, lintje erbij fotokaart erbij. Zoiets?
Jaren geleden heb ik mijn vriendin een hart cadeau gegeven in een pakket met een riem erop. (Spreekwoord hart onder de riem steken) Het was een pluchen hart! Daarbij een nacht weg geboekt, ik wist dat ze beschikbaar was Drie weken later overleed haar moeder.