Alleen maar willen zitten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Fleur1, 28 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Daan heeft het al vanaf 1 iets tegen liggen.
    om te slapen in zijn bed vind ie heerlijk. maar in de box willen liggen ho maar leggen we hem schuin dan gaat het wel
    als we hem in zijn wipper zetten dan is de zit stand goed maar de lig stand ook ho maar.
    op schoot liggen oke maar half liggend voor zijn fles ho maar.

nu zaten we er aan te denken om al een kinderstoel te kopen die wat kan kantelen als die er zijn.

wie heeft een multifunctionele kinderstoel en van wel mer is dat dan?

alvast bedankt

2. mamabee

mamabee Actief lid

12 mrt 2007
    147
    0
    0
    wieringerwerf
    ik weet wel dat ze er zijn. Anders moet je eens op MP kijken bij de kinderstoelen. Staan ze vast tussen!

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    :D de Chicco polly! die mag vanaf 5 maanden... Het is een hele gave stoel!

er zijn meerdere uitvoeringen, ik heb deze :D

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Teun heeft dat ook...nu hij wat ouder is....ja oke hij is pas 3.5 mnd.....word het langzaam aan wat minder omdat meneer andere dingen gaat ontdekken..dingen pakken enzo...dus hou het nog ff vol...komt vanzelf weer goed
    en met de fles geven, goed gaan zitten 1 been van je zelf op je schoot en dan Daan er tussen klemmen...kan hij geen kant op, heeft bij Teun geholpen dus wie weet bij Daan ook...soms ook wel begonnen met de fles in zitstand en dan na 2 slokken door naar lig.....

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Handig zo'n stoel, maar zou em idd niet eerderdan met 5 maanden gebruiken zoals hoort bij die stoel. Volgens mij hebben alle baby's dat wel dat liggen minder interessant voor ze is ;)

Deel Deze Pagina