Duizeligheid

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lisan86, 24 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisan86

Lisan86 Actief lid

5 jan 2016
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb even een vraag voor de meiden die al een keer zwanger zijn geweest. Vorige week ben ik eerder ongesteld geworden dan gedacht, een normale menstruatie misschien iets lichter, maar lengte hetzelfde als voorgaande keren. Nu ben ik sinds 4 dagen enorm duizelig. Ik eet goed, ik drink goed. Nu ga ik toch twijfelen of die duizeligheid niet stiekem door een zwangerschap komt... Iemand ervaring met duizeligheid bij een beginnende zwangerschap? En een menstruatie terwijl je zwanger bent?

2. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    enige advies wat ik je kan geven is een test doen. Dan weet je het zeker. Als je geen test doet blijft het speculeren en door je hoofd spoken. Als je een test hebt gedaan laat je het dan even weten?

3. izzy1984

izzy1984 Actief lid

29 jun 2015
    296
    78
    28
    Bij mij was dit enige syptoom voor mijn nod. Maar het kan natuurlijk ook toeval zijn dus idd, testen. Succes ermee ;)

4. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Ik had het afgelopen cyclus ook! Dacht nu is het raak maar helaas.. Voor jou hopelijk wel goed teken

5. MHV

MHV Actief lid

10 feb 2013
    435
    30
    28
    Ik heb last gehad van duizeligheid toen ik zwanger was .(wist ik op dat moment nog niet )
    Maar ik was ook al een paar dagen overtijd.
    Ook gevoelige tepels en toen een test gedaan.
    Ik bleek zwanger te zijn .

6. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    De keren dat ik zwanger was, was duizeligheid ook het enige duidelijke symptoom rond mn nod.

Zou een testje doen!

Deel Deze Pagina