Ik heb wat gekocht via internet en wil het geld overmaken. Maar ik kom helemaal niet bij het inlog gebeuren van de Rabobank. Hebben er meer mensen last van?
ja er is storing:x Niet echt handig! ik moet ook al hele tijd wat overmaken maar ja dat lukt dus nu niet
ja is erg vaak de laatste tijd ik heb ook vaak error dat ik zelf niks meer kan en een vriendin weer wel bijwijze van pff ook al zo lastig hopelijk is het wer snel opgelost
Cyberaanval treft Rabobank internetbankieren - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]
Dit heeft niks te maken met dat het wel 'vaker' gebeurd de laatste tijd. Althans.. Wij hebben er weinig tot geen last van hoor! Begreep op het nieuws dat het nu om een cyberaanval gaat. Dus even niet inloggen/overmaken is ZEEEEERR verstandig
Ik zit ook op geld te wachten, maar ik weet niet zeker of dat deze week gestort word. Ik krijg namelijk nog een betaling van mijn overuren. Ik zat al als een gek op de refresh knop te duwen om te kijken of het geld er al opstond.
Voor de duidelijkheid: Ik heb een ING bankrekening en het geld dat ik nog moet krijgen komt van een Rabobank bankrekening vandaan. Dus straks ligt ING er ook uit door mijn ge-refresh, hehe.
Staat inderdaad ook nog niets op internet hoelang het nog gaat duren. Off Topic: Kreeg toevallig van de week een mailtje van de Rabo dat ze een nieuwe App hebben voor de iPhone. Dan kun je een acceptgiro "scannen", dan worden alle gegevens automatisch ingevoerd en hoef je 'm alleen nog maar akkoord te geven! Leek mij wel grappig, dus zal 'm binnenkort eens proberen, als ik m'n iPhone weer terug heb. Hij ligt al 4 weken bij de verzekering, krijg een nieuwe, maar ze blijken slecht leverbaar te zijn..
kwam er vanmorgen idd ook achter en we moesten ook ons geld pinnen en kon dus niet kijken of het er al op stond via i-net bankieren, dus mn vriend liep naar de dichtsbijzijnde bank (ING) en drukt automatisch op 250 (zo checken wij ons saldo, want als het niet toerijkend is komt er te staan u kunt maximimaal .... opnemen) en hij kon pinnen, dus hij loopt naar de rabobank om het preciesze saldo te checken, stond ie daar nog in rood Er is dus zo'n storing dat je "gewoon" geld kan opnemen ookal sta je in rood en het word dus ook (nog) niet van je rekening afgeschreven, vind dat nogal ver gaan in een storing...
Oh had deze niet gezien, had ook dezelfde vragen. Balen, want ik ben nu dus te laat met het betalen van een rekening. Maar ja, was het zelf ook helemaal vergeten