ik heb een vraag, kunnen topics ipv opslot ook in eens verdwijnen....ik wilde net op een topic kijken...is die ineens foetsie...en ook in mijn lijst waar je kunt zien wanneer ik heb gereageerd heb... alvast bedankt...
Kan verwijderd zijn door het beheer. Ik gok dat het om het bijstand topic ging? Want die is verwijderd.
ja ik dacht ik vraag het maar even want d8 even dat ik alles gedroomd had...en dat zou wel heel erg zijn he..
Ik was hem ook al kwijt. Mag ik vragen waarom het topic werd gesloten? Of werden er weer te veel steken onder water gegeven?
Ik heb me er niet mee bemoeid maar volgens mij was het alles behalve respectvol en is hij door de beheerde zelf verwijderd. Elmo
Het onderwerp is door ons verwijderd omdat er niet respectvol in werd gereageerd. Het is niet aan ons te oordelen of iemand wel of niet terecht een uitkering krijgt. Iedereen moet zich thuis voelen op Zwangerschapspagina. Of je nu een bak geld verdient of een uitkering hebt (om welke reden dan ook). Lotte
Ik was hem ook ineens kwijt. Waarom deze wel verwijderen en andere niet? Vond het hier niet harder aan toe gaan dan in sommige anderen over bijv. borstvoeding, roken, etc. Maar goed ik ben niet aan het eind toegekomen want toen was 'ie ineens weg. Waarom niet gewoon op slot? Er waren heel veel mensen met een eerlijke mening.
Het beheer heeft besloten om dit topic te verwijderen. Zoals je in de forumregels kunt lezen, is het niet de bedoeling om te discussieren over de beslissingen die er genomen worden. Verder heeft Lotte al uitgelegd, wat de reden van verwijdering is. groetjes prinses