Op het lijstje van m'n vk staat dat ik Wecesin poeder (voor verzorgen van naveltje) en Calendula essence (voor verzorgen van wond als ik ben uitgescheurd) moet aanschaffen. Kom dit echter op geen enkele andere lijst tegen. Heeft iemand ervaring met deze producten? En zo ja, zijn ze de moeite waard om aan te schaffen?
poeh nog nooit van gehoord zelfs. Ik ken wel veel produkten waar calandula in zit en die gebruik ik al een hele tijd. Voor Lars, voor ons zelf en zelf in de klas heb ik ene tube liggen. Het is idd een produkt wat verzorgt en verzacht op natuurlijke basis.
Ik heb wecesin gebruikt en gebruik het nu nog soms omdat Quinn een ontstoken naveltje had en nu af en toe wordt het nog wat rood. Het werkt fantastisch! Binnen een dag zag zijn naveltje er al veel beter uit!
Wecesin poeder is van Weleda. Een homeopathisch geneesmiddel. Evenals de Calendula serie, ook van weleda. Op hun site kan je er wel meer over vinden vermoed ik.
Ik zou ze niet kopen, ze zijn zo aangeschaft als blijkt dat je ze nodig hebt. Ik heb er nog nooit van gehoord en ook nog nooit gebruikt. Gr. Cellie.