Ik ben op zoek naar titels van muziek over Zwangerschappen of baby's die ik dan kan downloaden; voorbeeld die ik al heb; Raffaela; altijd en eeuwig trijntje oosterhuis; nu jij er bent alvast bedankt!
En van Marco; Slaap maar En nog een van Trijntje; Mother's Love. Die is zooooooooo mooi, je hoort eerst de hartslag van haar zoontje toen ze zwanger was zo begint het nummer. Het staat op haar laatste CD; See you as I do.
pfff zit nu die liedjes te luisteren en krijg er gewoon tranen van....pfff die hormonen ook... Echt prachtige liedjes!!! Liefs, misspuma
Papa (, ik lijk steeds meer op jou). Ik geloof dat ie van Stef Bos is. Niet echt over babies, maar wel over de relatie tussen vader en zoon.
Ja, die van Celine heet euh, slaapliedje op zijn engels (lallaby, zo zeg je het iig). Ik weet niet zeker hoe je het schrijft... Elmo
jep haar hele cd "miracle"gaat over baby's of bijna helemaal bv *beautiful boy *lullabay enz kan je vast vinden dat album sukses
Ja die CD van Celine is ook helemaal super! ook de foto's die er bij zitten zijn erg mooi van Anne Geddes.
Madonna - Little Star (heeft ze geschreven voor haar dochtertje Lourdes). Barbra Streisand - The Best Gift (eigenlijk een kerstliedje). Herman van Veen - Anne (ook geschreven voor zijn dochter). Groetjes, Wendy