staan vanmiddag voor het voetgangersstoplicht bij de donkere duinen(bos in denhelder) komt er een auto aan en die rijd zo over het zebrapad de voetgangers tegenmoet over de stoep heen stikdruk met mensen iedereen aan de kant natuurlijk. zet verderop zijn auto neer en stappen er 2 ouderen mensen uit(50+) dus ik zeg als u volgende keer een stukje doorrijd kunt u over de weg hierheen ipv over de stoep. agh ja zegt dat mens heel geeriteerd ze zagen me toch aankomen en gingen toch aan de kant ze reed dus echt dwars over een zebrapad heen he! spoor je toch niet
Ik was daar vanmiddag toevallig ook maar heb het niet zien gebeuren Zo ik zou wel ff flink kwaad worden. Jayro werd bijna aangereden door een fietser in het bos, vind ik ook zo belachelijk om daar te gaan fietser, maar ja...
Pffffffffff. Associale mensen heb je hoor!! Je moet zo erg uitkijken op de weg, want voordat je het weet wordt je zo voor je sokken gereden. Zélfs op een zebrapad, belachelijk.
maar deze reed niet op de weg over het zebra pad hoor hij reed van de stoep over zebrapad weer de stoep op
hahaha wij kennen elkaar wel ik werk bij de xenos mijn dochter lag in ziekenhuis toen lag jouw vriend man erin
absurd gewoon, ze zeggen wel de jeugd van tegenwoordig maar die 50+-ers kun je ook niet vertrouwen in een auto!!!!
Asociaal zijn sommige mensen toch he? Wij woonden voorheen in een appartement op de hoek van een winkelcentrum. Mijn man vond het altijd heerlijk om op de rand van het dakterras te hangen en mensen te kijken. Ik zat op een gegeven moment in de kamer toen ik hem ineens hoorde roepen: Vind je dat normaal?? Blijkt er een vent (ook 50+) in een parkeervak aan de overkant van de weg te parkeren en letterlijk voor en achter tegen de bumpers van de andere auto's aan te botsen omdat het gaatje wel erg klein was. Dus mijn man vroeg of ie dat normaal vond. Zegt ie doodleuk: Daar zijn bumpers toch voor? Dus mijn man: Ja, maar dat zijn toch jouw spullen niet? Vent: Nou en? Dan valt bij mij echt mijn mond open...