Mijn keukenmachine is overleden nu ben ik op zoek naar een nieuwe maar zie door alle opties even niet meer wat nou de beste aanschaf is. Een krachtige blender, alleen een hakmolen, een foodprocessor of uitgebreide keukenmachine zoveel opties. Ik gebruik hem veel voor het maken van muesli repen dus hij moet krachtig zijn in het hakken van noten, dadels en bevroren fruit. Verder af en toe beslag en soms smoothies maar heb ook een staafmixer waar dat mogelijk mee zou kunnen. Wie heeft een goede tip? En heb je zelf een apparaat waar je erg tevreden over bent?
Ik heb een staafmixer met accessoires en sindsdien komt de keukenmachine niet meer uit de kast . Ik gebruik hem ook voor bevroren fruit, noten ed. Weet het merk niet precies, een bosch maxomix met alle accessoires geloof ik, ben er erg blij mee!
Ik heb zelf een simpele keukenmachine van Braun omdat ik al een Vitamix-blender heb, maar als ik ooit nog eens geld over heb, dan koop ik deze: https://www.bol.com/nl/p/magimix-compact-3200-xl-foodprocessor-zwart/9000000011234434/?suggestionType=typedsearch&bltgh=64802ee1-296f-4c02-987c-848a03d18517.1.5.ProductTitle.
Ik heb er een van Philips, Viva HR7769, en vind die erg fijn. Voor bv soep heb ik nog een staafmixer. Maar heel andere budget-categorie dan die Magimix hierboven bv