Ik vind de kerst wel leuk. Je huis leuk versieren Kaarsjes aan. Lekker eten ( geen overdaad) Elkaar verwennen met een leuk cadeautje. Leuke kerstflims kijken. Kortom ik hou van de sfeer van kerst. Iets warms in de donkere dagen van december. Gelovige die vieren dat christus is geboren. Wie vind het dus ook leuk gezellig.
Ik meld me!!!! Ik vind kerst leuk omdat Het gezellig is om met vrienden en familie bij elkaar te zijn. Normaal gesproken mn hele huis al versiert zou zijn ( Dit jaar helaas niet omdat ik geen plek heb ) De Kerstkaarten en mooie wensen die er in staan. En als laatste omdat ik dan heerlijk verwend word met extra kado's omdat ik jarig ben
Ik hou van kerst, omdat ik dan altijd extra stil sta bij het liefdevolle leven dat wij leiden. Ik vind het het mooiste feest van het jaar
Ik vind kerst ook erg leuk. Al die lichtjes en versieringen, geweldig. Ondanks dat mijn ouders er niet meer zijn en mijn moeder 1e kerstdag jarig was/is, vind ik het nog steeds een geweldige periode.
Ik vind kerst ook leuk, al die gezellige lichtjes, de verjaardag van mijn zoon, lekker kokkerellen met dingen die ik normaal niet zo snel zou kopen .. Tis een hele drukke, stressvolle maar ontzettende leuke maand. De oudste is nu ook oud genoeg om mee te doen met het optuigen van de boom, gezellig maken in huis en dat vind ik dan nog leuker.. Dus ja ik vind de kerst leuk
Ik hou van de kerst! vind het een heerlijke tijd. Lekker je huis versieren, lekker en gezellig eten met je familie, samen cadeautjes uitpakken met een stukje kerstbrood Heb er echt zin in!
Ik houd ook van de kerst tijd! Tijd om samen met je familie/vrienden allemaal samen te zijn (nooit is iedereen er tegelijkertijd) lekker samen eten! Vind de kerstversiering (zonder lichtjes ook ) heel gezellig!!
ik hu ook van kerst, *huis versieren *kaarjes aan * kerstmaaltijd *kerstfilms ik vind het heerlijk om in de avond buiten te lopen en dan bij andere mensen naarbinnnen kijken hoe hun hun huis versierd hebben bij de kerstfilms krijg ik zelf ook helemaal het kerst gevoel ik vind het heerlijk ! ik vind het ook jammer dat het kerstgevoel hier een stuk minder is (lijkt) als in amerika, amerika viert het echt met het hele huis versiert binnen en buiten etc etc
ik kijk altijd uit naar de kerst! vind het dus heerlijk! gezellig mijn huisje versieren en de gezelligheid in huis! Dit jaar de eerste kerst met onze pleegdochter en daar heb ik veel zin in!
Ik vind het ook gezellig Lekker met de lampjes aan en de kerstboom opgetuigd en met de hele familie bij mijn ouders op bezoek. We hebben dit jaar voor het eerst geen stress van mijn schoonouders, we vierden de afgelopen jaren kerst bij ons thuis zodat allebei de families bij elkaar konden komen en mijn schoonouders maakten er elk jaar een hoop stampei over. Dit jaar hebben we tegen ze gezegd dat we naar mijn ouders gaan (zoals we voorheen ook altijd deden) en de andere kerstdag lekker met ons eigen gezin thuis zijn. Lekker We hebben overigens sinterklaas bij mijn schoonouders gevierd hoor! Niet dat we ze compleet negeren Maar we moeten het toch verdelen hè, mijn ouders wonen 60 km verderop en om nou in december twee keer op en neer te gaan sjouwen tussen beide ouderlijke huizen zien we niet zitten.
I love kerst - die lichtjes - de versieringen - lekker eten - lekker de hele avond films kijken Noem maar op .
Ik ben gek op kerst!!! Al die lichtjes bij de mensen binnen, de tuin en huis mooi versierd, mijn kerstdorpje weer zetten, lekker guur weer, lekkere hapjes/drankjes, en het jaar al een gedeelte afsluiten met de mensen waar je wat om geeft...........
Ik vond kerst toen ik nog thuis woonde niks aan. Dat kwam omdat mijn ouders er niets aan vonden en dus niks mee deden. Nu met mijn gezin vind ik het heerlijk, al die lampjes en al die gezelligheid. We gaan ieder jaar terug naar NL dus dat wil zeggen familie en vrienden zien in een leuke omgeving. Geniet er van allemaal!
Ik vind kerst ook heerlijk. Leuk met al die versieringen en lekker eten (op een normale manier) en de kerstliedjes. maar vind sinterklaas nog leuker.
Oh ik vind het heerlijk! Ik ben helemaal in de gloria met mijn kerstboom, dit weekend ga ik nog meer kerstshoppen. Ik ben bezig met lekkere hapjes te bedenken, recepten opzoeken, wat voor kadootje zal ik stiekem onder de boom neerleggen. Kerstfilms kijken (the good old Home Alone, ik HOU er van!), alle versierde woonkamers, tuinen, lichtjes, foute kerstliedjes (vreselijk, maar ze horen erbij!). Dit jaar gaan we niet op visite (moest je ze zien kijken toen we zeiden dat we geen verplichtingen wilden dit jaar) dus we trekken lekker ons eigen plan. Hopelijk is het mooi weer, dan kunnen we lekker wandelen (en bij iedereen naar binnen kijken ).
ja hoor gezellig! de versiering, lichtjes, leuke dingen op tv, gewoon lekker eten, niks overdrevens gewoon wat we normaal ook eten. lekker een bakkie doen bij de oudjes, lekker op de bank, lekker spelen met de kindjes
Als ik mijn ouders even laat voor wie ze zijn (zie vorig topic), dan vind ik Kerstmis magisch. Kerstverhalen voorlezen, filmpje aan, warme chocomel, lekker eten, fijne kadootjes.... heerlijk. Helaas is de pret voor mij dit jaar ver te zoeken, de familie doet niet echt mee.
ik vind kerst leuk, zolang ik het niet vier met schoonfam etc dus lekker met gezinnetje kneuteren in huis, kaarsjes, lekker eten, filmpje erbij, gewoon gezellig
Ja, ik vind kerst wel super. Gezellig met de boom, lichtjes, leuke programma's op tv, en dan tijdens de kerst heerlijk eten, genieten met het gezin en soms een kadootje Gewoon heerlijke familietijd!