crea idee nodig voor hoofddeksels feestje

Discussie in 'De lounge' gestart door Danoek, 21 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een "passend" hoofddeksel te maken of te kopen.
    We hebben binnenkort een feestje en dat heeft als thema de trouwdag van Willem-Alexander en Maxima. Nu willen ze graag dat iedereen een "passend" hoofdeksel draagt. Wie heeft er een idee? Kopen mag ook, maar wil niet te veel uitgeven hieraan, vandaar de voorkeur voor zelf maken.

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Heb je een oude hoed? Of zoek er 1 bij de kringloop en maak die op met stoffen (zelfgemaakte) rozen, nepfruit, lint, strasssteentjes, veertjes etc, zo hoog en zo groots mogelijk, een stukje tule ervoor en voila, je hebt een prachtig, origineel hoofddeksel.

3. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik heb ooit een opleiding (gedeeltelijk dan want helaas ging de opleiding failliet) tot hoedenmodiste gemaakt.
    Wilde altijd zo graag hoeden maken.
    Ik dwaal af;) Ik zou ook op MP, bij de kringloop of iets dergelijks kijken, hema,bijenkorf en v&d willen ook nog wel eens hoedjes hebben en die inderdaad pimpen.
    Dat kan al heel simpel met een hoedenspeld, veren(ik kocht destijds van die gekleurde plumeau's bij de xenos en gebruikte die om een hoedje mee te pimpen)kralen, een sjaaltje, bloemen(vers of nep).
    Ik zou me helemaal uitleven :D

5. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Een vogelnest maken van een hoedje met echte takjes en realistische vogel.

6. vief

vief Actief lid

19 aug 2012
    115
    0
    16
    NULL
    NULL
    Om in het thema 'de trouwdag van Willem Alexander en Maxima' te blijven zou je een hoedje kunnen beplakken met witte zakdoekjes (de beroemde maxima traan) Lijkt me ook low budget...
    Weet niet of je het iets vindt, maar hier dacht ik gelijk aan!

Liefs Vief

7. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Leuke ideeen, daar kan ik wel wat mee. Aan een hoed kopen en die op te pimpen had ik nooit gedacht :)

Deel Deze Pagina