Ik ben op zoek naar sites waar veel leuke kapsels opstaan, zodat ik een plaatje mee naar mn kapper kan nemen. Wie weet er een paar. Gaat in mijn geval om korte kapsels.
haha, ik heb een stalker of durft iemand zn kapsel hier te laten zien??? Mag ook in pb. Ik ben eigenlijk op zoek naar een een kapsels met zo'n pluk omhoog. Sorry, ik kan het niet beter uitleggen.
Hier heb je een boel kapsels! Je kunt je ook registreren en met je eigen foto eens kijken wat jou het beste/leukste staat. virtueel kapsel - hairstyling software
ik dacht dus bv aan zoiets: http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/00348/KatCulture-Clash_348552c.jpg funky short versatile hairstyle. maar zou je voor deze kapsels dik haar moeten hebben??
Hier staan er ook heel veel Modellenboek - Meer dan 2000 kapsels met stijlvarianten en alle haarlijnen
Deze zijn echt supergaaf hoor! Denk dat het wel meevalt met dik haar hebben.. er zit veel wax in, daarmee kun je alle kanten op. Hoelang heb je je haar nu als ik vragen mag? gaat er een flink stuk vanaf? Ik wil ook graag naar kort! Heb ze al tot in mn nek, maar wil graag kortere stukken! Maar durf nog niet zo goed... Donderdag komt de kapster! x
Online Makeover ? Virtual makeover, Makeup, Celebrity Hairstyles, Sunglasses ? TAAZ (of .org kan ook) kan je je eigen foto inscannen en kijken hoe het staat is erg leuk!!!
ik heb sowieso een kort kapsel, er hoeft bij mij niet schrikbarend veel af. Aan de achterkant alleen de puntjes en bovenop wel een stukje. Het hangt nu steil naar beneden. Als ik komende week nog terecht kan bij de kapper, dan stuur ik je wel pb met een foto voor donderdag.