Hoi meiden ik plaats hem ook nog even hier zag dat ik hem bij het verkeerde topic had neergezet wat denken jullie? echo was op 12wk en 1 dag me vk zei dat ze 75 procent kon zien een meisje wat denken jullie? Liefs Bekijk bijlage 227771
is het trouwens ook zo dat als ze eerst een meisje denken dat het dan nog kan veranderen naar jongetje? zoiets hoorde ik laatst? heb er ook niet zoveel verstand van hihi
yep met 12 weken wel, de nubtheorie gaat helaas niet altijd op en soms is het met 12 weken een echte meidennub en blijkt het later toch een jochie. Over een paar weken kan je wel een geslachtsbepaling laten doen en dan heb je al wat meer zekerheid.
Oke dat klopt dus wel vanaf waneer zou je echt geslachtsbepaling kunnen doen? ik weet natuurlijk de 20 wk echo maar lees hier ook vaak dat meiden het eerder doen?
Ik zeg een jongen!!! De rug loopt te krom dus je kan de lijn niet vanuit het kontje doortrekjen. De nub staat nu iets omhoog, mijn verwachting is dat hij nog meer omhoog gaat staan.
dus eigenlijk vanaf 16 weken is het beste? ik ga is informeren bij me vk of ze dat daar doen of dat je dan ergens anders heen moet Lijkt me wel heel leuk om tegen die tijd nog een keer te doen.
oeh spannend de meesten zeggen dus echt jongen! ik heb zelf een gevoel van meisje, maar misschien komt dat omdat de vk mij dat vertelde.