Foto: Bijna even ver zwanger, andere buik

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Micera, 18 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Ik zou zelf echt balen als ik met 21 weken nog plat was :) ik vind haar lichaam prachtig maar een zwangere nog mooier.

2. susy26

susy26 Niet meer actief

Ziet er wel raar en eng uit op instagram. Is ze 38 weken. Lijkt wel een bal dat ze ingeslikt heeft hihi

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Tja je doet er zo weinig aan. Zelf was ik trots op mijn geplofte lichaam en 38 en 30+ kilo's. Vanaf week 8 al zichtbaar buikje en 5 kilo rijker ;). Zwangerschap deed wat met mijn stofwisseling waardoor ik echt te dik werd. Gelukkig daarna ook meteen weer strak en slank. Kan wel zeggen dat ik heb genoten van mijn zichtbare buik. Mijn moeder was bij alle 5 de Zwangerschappen echt plat. Trouwfoto's was ze 36 wk zwanger van mijn en ziet letterlijk niks. Echt nog geen eens een bobbeltje en daardoor voor jurk voor langer dan achter ( was positie jurk). Mijn oudste zus had ook flinke buik, zusje onder mijn ook minimaal buikje. Jongste 2 zusjes zijn nu zwanger. Jongste is 12 wk en echt al buikje. Ander is nog te pril dus wordt spannend.
    Zolang het kindje goed groeit maakt de buik ook niet uit. Zegt niks over de toestand van de baby. Gewoon lekker genieten en vooral niet vergelijken

4. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Tja, ik vind het niet mooi. Maar verder geen idee of het kwaad kan of of de baby wel kan bewegen enzo.

5. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Sorry wat een onzin. Iedereen is anders zwanger en er zal ongetwijfeld een goede controle zijn.
    Ik was echt niet zo gespierd en sportte ook bijna niet, maar bij mij ging je ook pas rond 30 weken pas echt goed zien dat ik zwanger was. Ik ben alleen aangekomen bij mn buik en na de bevalling was alles na twee dagen weer zoals het was. Ik had dat persoonlijk graag anders gezien, had wel wat pondjes willen houden ;). Kleine man groeide prima, bewoog als een sporter en is gezond ter wereld gekomen en was zelfs zwaarder dan verloskundige en arts in het ziekenhuis hadden verwacht toen ze mijn buik zagen. Ik at ook zeker niet vetvrij, gewoon gezond met af een toe een lekkere pizza :). Dus het zegt helemaal niks, de vorm van de buik.

6. A je to

A je to Bekend lid

7 feb 2016
    944
    1.259
    93
    Aahhh, dat verklaart een hoop.! :D:p

7. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Vies? Dat vind ik echt niet.
    Kindje bent wrs wat ie nodig heeft. Voor haar wel zal ze dagelijks Veel sporten met een personal trainer, iets waar wij gewone vrouwen de puf niet meer voor hebben na een dag werken met zwangere buik.

Deel Deze Pagina