Brutaal vraagje aan Kruidvat medewerksters! (salaris)

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 18 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey,

ik heb een vacature zien staan als verkoopster bij het kruidvat. Er staat bij dat je een aantrekkelijk salaris kan verwachten.

Wat moet ik me hier bij voorstellen?
    Wat verdienen jullie? Ik denk aan 20 uur.

2. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ben ik ook wel erg benieuwd naar!

3. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ja.. lijkt mij ook nog wel leuk werk..

4. Minny

Minny Fanatiek lid

26 sep 2007
    4.647
    2
    0
    lijkt mij ook leuk!

5. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Hoe oud ben je?

Kan even bellen naar de zaak, mn loonstroken zitten nu in een verhuisdoos ivm aankomende verhuizing ;)

6. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ik zit op 10.46 bruto per uur, als functie van Verkoopmedewerkster. Daar overheen krijg ik nog een diplomatoeslag voor mn Assistent Drogist diploma. Ik ben 26 jaar.
    Bij ons krijg je verhoging tot je 23e verjaardag, en daarna gaan je functiejaren tellen.
    Overuren worden niet uitbetaald bij Kruidvat, deze uren spaar je op in een potje en daarmee kan je evt een vrije dag opnemen of de uren die je in een andere week minder werkt mee compenseren. (Uitbetalen moet je ook niet willen, je werkt er hard voor maar er gaat een hoop belasting vanaf!)

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hey... bedankt voor je antwoord. Ik ben 27.
    Is jouw salaris al met stijgingen van dienstjaren?

Ik zag idd dat je erbij mag studeren van hun, diploma voor drogist. Zou ik ook wel willen doen, ik houd ervan bij te leren.

8. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Ja dat is hier het geval.
    Ik ben begonnen op mijn 15e. Dus van mn 15e tot 23e verjaardag verhoging gehad. Daarna kijken ze naar functiejaren (is eigenlijk hetzelfde hoor!)

Kruidvat stimuleert het volgen van opleidingen heel erg. Hiervoor is een leuke regeling van toepassing! Studeren op hun kosten, alleen dien je erna wel nog een bepaalde periode in dienst te blijven.

Heb je al gekeken op www.werkenbijkruidvat.nl ? Hier staat ook een beetje beschreven hoe het bedrijf in elkaar zit, wat ze verwachten en de mogelijkheden zijn. Ook vind je hier functieprofielen en je kan evt online een sollcitatieformulier invullen.

Oeps, ben wel erg aan het promoten...:)
    Ik zou zeggen waag een gokje, niet geschoten is altijd mis toch?

9. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ik wilde net zeggen je bent een echt verkoopster haha :cool:

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    haha zo te zien moet ik er snel bij zijn. Niet alleen aan jouw promotie, maar ook aan de hoeveelheid meelezers haha.

Bedankt!

11. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Wat een ander verdiend is altijd intressant Deelight ;)

12. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL

Dat laatste over dat uitbetalen onaantrekkelijk zou zijn is een veelvoorkomend misverstand. Het slaat er vaak op dat je theoretisch gezien in een hgere belastingschijf zou kunnen komen waardoor er veel woordt ingehouden, maar dat is echt erschillend per persoon. Daarbij wordt dat over het gehele belastingsjaar bekeken, dus als je werkgever het hoger belast uitkeert kan het alsnog goed komen met de aangifte over dat jaar.

Deel Deze Pagina