...om nu al paasversiering neer te zetten. Nu met dit lekkere weer krijg ik echt de lente kriebels. Ik heb al bloemetjes neergezet maar dat smaakt naar meer hihi
Paastakken met hangertjes en strikjes en op tafel een schaal met paaseitjes en een ooievaar (heb geen kip) oja en mijn bloemetjes
Nou ja, raar... 't Is dat je het zelf zegt. Ik wacht in ieder geval nog een paar weekjes. Geen idee waar dat goede weer uithangt trouwens. Maar als jij er blij van wordt: gewoon lekker doen! Ik word er ook altijd vrolijk van. Maar dan moet ik niet te vroeg beginnen, want als ik dan ontdek dat he eigenlijk stiekem nog winter is, is dat altijd zo'n teleurstelling.
Ik heb vogeltjes en een bloemenkrans gehaakt en die staan hier ook al hoor! Ik koop eigenlijk nooit bloemen maar nu wel. Ik heb zin in de lente dus doe gewoon net alsof het al zover is!
Zo raar vind ik het niet want qua weer lijkt het echt al lente, gisteren was het ook al rond de 14 graden, vandaag 10, dus qua weer: ja Qua maand: nee, maar het weer wint van de maand vind ik Ik heb zelf door het weer al helemaal het gevoel dat het al lente is en gisteren zonder jas (wel een dikke trui) naar buiten geweest en het was zeer warm
ik heb hier ook al mandjes met narcissen staan. Een leuk mandje met vrolijke bloemetjes, schaapjes en kuikentjes (nep). en de paaseitjes staan ook al in een schaal. Alleen de paastak ontbreekt nog, maar die past nog niet op de tafel, want daar ligt een legpuzzel. dus ik zeg: doen!
Dat duurt nog 5 weken! Dat vind ik niet bijna hoor Maar TS: als jij dat leuk vindt, gewoon doen toch? Ik vind het wel heeeel erg vroeg, maar goed, ik woon niet in jouw huis Ik ben trouwens wel ernstig toe aan lente en zon...
Nou...inderdaad Wij hebben vandaag lente en zomer van Vivaldi keihard opgezet...om maar te hopen dat het maar snel komt Maar ik heb meestal in januari al het hele huis vol tulpen en ik vind dat je best met paasspulletjes kunt beginnen halverwege februari.
Hier ook al voorjaarsdecoratie waarvan één schaal met paaseieren en kuikens. Kan best hoor (alleen doen wij verder niets aan paasdecoratie. Meer voorjaar algemeen, buiten die ene schaal om)