controle (CTRL) indrukken en dan tegelijkertijd de printscreen knop dan open je bijv paint. Dan kies je PLAKKEN en dan staat ie daar. Daar kun je m dan opslaan als jpeg en dan werkt ie overal wel
Dan moet je het knopje printscreen indrukken (staat meestal rechts van de F12 knop) en dan een fotbewerkingsprogramma openen (of paint ofzo) en dan plakken als nieuwe afbeelding
Ik zou niet eens weten wat een printscreen is... Kun je dit bericht wel lezen Claudia? Heb je het bij alle topics dat je mijn dingen niet kan lezen?
Ik kan ook hier je berichten niet lezen hoor! Ik wil het je laten zien,wat ik bedoel..maar ben erg blond! whahahahahahaha
Ok, nu weet ik gelijk wat je bedoeld en wat het is... Ik vind het maar vreemd hoor, dat anderen dit niet hebben.
Dat is zeker gek ja. Geen idee hoe het kan! (oja haha dit kun je ook niet lezen natuurlijk, en de rest van de zp-ers lekker wel, nananana) Ik zou niet weten wat Claudia er aan zou kunnen doen, of ik...
Waardevol zegt: Dat is zeker gek ja. Geen idee hoe het kan! (oja haha dit kun je ook niet lezen natuurlijk, en de rest van de zp-ers lekker wel, nananana) Ik zou niet weten wat Claudia er aan zou kunnen doen, of ik