als het goed is komt ze eerdaags met een jpg foto want het was een bmp en die pakt hij idd niet succes meis
dat kan niet waar zijn ik heb hem zelf in me eigen album geprobeerd en toen pakte hij wel heb je wel de goede gepakt die van die eerste mail
Jan hoe kan dittttttttt ????? bij mij pakt hij wel nl ik heb hem net nog in me eigen album gezet ik vat hem ff niet meer ik heb hem wederom in me eigen album gezet hat gelukkig je mailtje nog dus heb foto wederom aangepast en zoals je ziet staat hij in me persoonlijk album
Ik heb geen idee, als de foto het bij jou doet moet ie het bij iedereen doen. Het script ziet geen verschil tussen gebruikers. Jan.
Ik vind het ook echt raar hoor! Ik heb echt van alles geprobeerd maar het wil me gewoon écht niet lukken. Kunnen jullie hem anders niet in me album zetten? Van mij mogen jullie me wachtwoord weten hoor maakt me niks uit. groetjes Marijke
ik kan dat zowiezo niet Marijke maar Jan of Lotte denk ik wel even wachten dan totdat zij het lezen ik zal de foto bij mij er weer uit halen maar blijf het vreemd vinden dat het bij mij wel lukt en bij jou niet
dat lijkt me sterk je hebt al foto's geplaats en dat ging wel goed weet je zeker dat je de goede foto gepakt heb ? die jpg moet je hebben
Nee ook wij kunnen niet uploaden naar jullie albums. Je kunt me wel je gegevens toesturen dan zet ik 'm erin voor je. Jan.