hey is idd en miskraam. heb even opgebeld na huisarste post! heb het potje meej genomen en in de auto gestapt. ze hebben het ondergezocht. eerst wat die vrouw zegt het spijt me om mededelen,het is idd en miskraam! nu ben ik echt in de war kan aleen ma huilen heb geen zin meer in eten. pffff
ja, dan was je precies 5 weken als je 7 dagen overtijd was! Er zit ook echt een sliert aan he? en je had niet veel bloed...hmm...wanneer is dit gebeurd? Het kan namelijk zijn dat je iets later nog krampen en bloed krijgt...
Wat ontzettend naar voor je geef jezelf de tijd om het te verwerken meid, ik denk aan je heel veel sterkte en een knuffel
jah zit een sliert aan.ma heb het vanf gister in water gezet! gister begon het : ik werd wakker had helle erge buikpijn. was in me auto gestapt om na een cliente te rijden. voelde me lichtjes in me hoofd. was eenmaal aan het werk werd het draaierig en de zweet stond op me voorhoofd. huisarst gegaan zei dat ik iets met me eitjes had tewijl dat niet eens ken! kwam ik er achter dat ik bloed verloren had! dus ik dacht het ijzer te weinig. had ik ijzer pillen gehaald. 7 uur s,avond vond ik dit
jeetje zeg...lekker makkelijk en dom antw ook van je huisarts. Zei je er nog wat van dat het geen eitje kon zijn of dat niet? Sterkte meis...
eerst 2 negatieve testen..dan een licht positief. voor de gein ovulatietest gedaan gewoon bijna positief! en zou eigelijk vandaag opnieuw testen! pfff ik dacht echt dat ik het tussen me oren had zitten. dus niet I want my baby Back ale:
gevoel wat je voelt... moet je serieus nemen!!! over tijd zijn zegt al meer dan genoeg! en misschien een domme vraagje... geef je je baby een naam? ik heb ooit bij 9weken gehad (iets anders) maar heb een brief geschreven en een naam gegeven! DELAYA