steek jij er ook maar 1 aan... en ga lekker lang uit op de bank.... dekentje over je heen! en rust even uit! geestelijk en lichamelijk! dikke knuf... en.. als je je verhaal kwijt wilt.. je mag 10000 x hetzelfde schrijven!
ik kan echt niet liggen kan er niets aan doen! gaat vanalles door me lichaam. kan me ogen ook niet van me potje af houden!. en ik kan het hellemaal al niet weg doen dat potje! pfff ik hem zo gevoel van jah dat is van mijn wil ik niet kwijt.
mijn god wat afschuwelijk....ik kan me je verdriet heel goed indenken...ik wens je veel kracht toe om dit te kunnen verwerken meis.
Heel veel sterkte Esmee. Wat een ontzettend verdrietig bericht Ik zag al eerder dat wij gelijk liepen qua overtijd zijn en negatieve testen e.d. Wat een rotsituatie he? Hou je taai en zorg goed voor jezelf. Het is allemaal niet makkelijk dit, zwanger worden Veel liefs, Lonit
Oh lieverd.. wat erg voor jullie :'( Hoop dat jij en je vriend wat steun aan elkaar hebben ook. Je bent hier altijd aan het goede adres oke? Je mag altijd je gevoelens hier uitten. Denk je wel om jezelf? Misschien kun je een klein grafje achtig iets maken in de tuin met een mooie plant met bloemen erop.. Tis maar een idee.. Dikke knuffel meid!
Hey Van mij ook veel sterkte. vind het heel erg voor jou, is verschrikkelijk en moeilijk om het zo te zien hé, amaai wat erg. Groetjes x
He meid had het even gevolgd vanmiddag. Wat een verdrietig nieuws. Weet niet wat ik je kan zeggen wat steunend is. Neem de tijd. Dikke knuffel. Misschien een vlinderstruikje kopen, mocht je het begraven? Is wel symbolisch en een vlinderstruikje trekt ook echt echte vlindertjes aan. Knuffel