Wie weet waar ik deze kan vinden? En dan het liefst waar zoveel mogelijk foto's in kunnen en geen ruimte voor tekst aan de zijkanten. Zelfs op het net kan ik niet vinden wat ik zoek............. Zou kunnen dat Hema ze heeft maar die zijn alleen maar zwart en grijs, niet echt vrolijk voor een album voor een klein manneke......
Ik heb bij de Blokker 2 grijze mappen gehaald waar je de "gewone" maat foto's makelijk in kan steken. Er kunnen 200 foto's in. Vond de grijze kaft ook wat saai en heb dat opgeleukt met scrap stikkers en de namen van de Jongens zodat het ook gelijk persoonlijk is. Heb er een foto van maar die zal ik even moeten zoeken. Suc6 met het vinden van leuke mappen! Ik heb er ook lang naar gekeken maar vond dit een leuke oplossing en hij is nog eens uniek ook. owh ja en volgens mij waren ze 5 euro per stuk (?)
Bij de Hema hebben ze genoeg keus, maar inderdaad op het moment wel veel met zwart en grijs en retro-motief. Er waren ook albumpjes met een zachte voorkant, die waren wel in andere kleuren. Anders zou je eens bij een fotozaak moeten kijken. En boekwinkels hebben soms ook foto-albums, of de V&D misschien?
Gevonden!! Voor de liefhebber: gewoon bij action, echt hele leuke waar 200 in kunnen van Henzo, echt super. 2 euri.......