bericht geplaatst als het na gekeken werd door mod

Discussie in 'Over deze site' gestart door Gazy, 20 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gazy

Gazy Niet meer actief

ik wilde een bericht plaatsen in een topic.
    toen kreeg ik de melding dat het geplaatst werd als het was bekeken door een mod (iets in die richting)

hoe kan dit?

2. Kris81

Kris81 Fanatiek lid

14 mrt 2013
    3.418
    378
    83
    Vrouw
    Het verre Oosten ;)
    Waarschijnlijk heb je iets stouts gezegd ;). Heb het ook gehad, werd later wel geplaatst maar er was een stukje uitgehaald.

3. Gazy

Gazy Niet meer actief

Thanx voor je reactie
    In het bericht dat ik ervoor had geplaatst?
    of in het bericht dat ik wilde gaan plaatsen?
    Dan mogen ze dan wel even melden hoe wat en waar want snap er nu niks van..

4. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Die van mij werd helemaal niet geplaatst, omdat het woord voor trillend speeltje "down below" in stond ;) Ach, je kan het nog altijd formuleren in een andere manier, wat je bedoelt.

5. Gazy

Gazy Niet meer actief

hij werd wel geplaatst,.. maar ik heb bewust haar niet een bepaalde naam ofz genoemd.
    En tuurlijk, het was vast een pittig bericht..Ook omdat ik zelf het nu met minder doe, als dat zij aangaf. maar volgensmij stonden er geen lelijke woorden in.. dus een automatisch iets (dat dan afgaat omdat er en lelijk woord in staat ) kan het volgensmij niet geweest zijn..

Ik moet volgensmij der nog erg mee leren omgaan een forum, want dit voelt wel heel vervelend. zouden jullie daar ook een beetje me zitten of zou het jullie niet intresseren?

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    het heeft te maken met google. en bepaalde woorden 18+ achtige woorden zinnen mogen dan niet gebruikt worden. het systeem pikt dat op en de mod kijkt hoe ernstig het is en of het aangepast moet worden. is niks persoonlijks

7. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik zou er niet mee gaan zitten. Heb het laatst zelf ook gehad met een berichtje. Heel verhaal getypt, naar mijn idee geen gekke dingen erin gezet, maar ook daarbij gaf hij aan dat het eerst gecontroleerd moest worden. Achteraf bleek er dus wel een woord in te staan wat op 2 manieren opgevat kan worden en was het dus logisch dat er een stukje controle kwam. Achter de schermen wordt je berichtje gecontroleerd en als het verder een normaal bericht is, dan wordt het gewoon geplaatst. Als er dingen in staan die echt niet kunnen op een forum, dan zal hij niet geplaatst worden. Ik vind het juist wel goed dat daar wat op gefilterd wordt.

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Om te voorkomen dat er bepaalde onderwerpen besproken worden op Zwangerschapspagina.nl hebben we een tussenstap ingebouwd. Wanneer je een bepaald woord plaatst bijvoorbeeld 'downloaden' of 'orale' dan wordt dat bericht bekeken en later geplaatst of je krijgt een pb met uitleg waarom je bericht niet geplaatst kan worden.

Het nadeel alleen is dat als je een bericht plaatst over het downloaden van een formulier van de belastingdienst en of het woord vooraleer gebruikt. Je bericht toch in de queue wordt geplaatst om bekeken te worden terwijl dat niet nodig is.

We zijn nu aan het kijken of we dat kunnen aanpassen.

Jan

9. Gazy

Gazy Niet meer actief

Oh ok, ik dan vat ik hem. geen idee welk woord het is geweest, maar ik weet zeker dat ik geen 18+ woorden heb gebruikt..

Bedankt beheer/Jan, dan laat ik het los

10. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik had het mijn nickname... Ana leigh aan elkaar dus, daar zit het woord ... *juist ja* in.. had ik er nog nóóit van gehoord dat mensen dat wordt er uit kunnen halen, en ik gebruik mijn nickname al een aantal jaar op diverse fora's / site's.... :p

Liefs,

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    meen je!! haha dat is wel heel erg bizar.. dus als je in een woord een lettercombo ( omringd door andere letters dus) gebruikt word het ook al tegengehouden.. Ik had zojuist me eerste tegengehouden bericht, zonder nadenken klikte ik op versturen en toen bedacht ik me dat ik het woord o rale gebruikt had, in de vorm van crème. Ik weet nu dus dat het wel goedkomt, maar het is wel enigszins hinderlijk als het vaak gaat gebeuren. Zo sporadisch is ermee te leven ;) Al vind ik het bizar dat mensen hun nickname of zelfs misschien wel echte naam erdoor niet kunnen gebruiken...

12. Gazy

Gazy Niet meer actief

nouw ik ga de volgende keer gewoon door klikken en ik ga der van uit dat als zp echt vind dat er wat is ik wel persoonlijk een melding krijg.
    En mocht het wel te vaak zijn ga ik dat gewoon weer melden. dan ga ik er toch vanuit dat ik of wat aan mijn taal gebruik moet doen.. of zp de instellingen iets moet aan passen..

13. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Maar waarom zou je het woord o.rale niet mogen gebruiken? Het wordt idd gebruikt m.b.t wat jij schreef @ Aloha, maar ik denk ook zeker dat er nog steeds meisjes zijn die denken zwanger te worden van eh.. mondelinge handelingen... :D

Liefs,

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Nou ik heb dat woord inderdaad als eens gebruikt in een bericht..het bericht werd verwijderd en heb geen melding gehad hiervan wat ik dus echt niet netjes vind!
    Vond het eerder erg kinderachtig!!

15. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Zijn de woorden iphone en ipod ook verboden tegenwoordig?

16. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.291
    2.987
    113
    Nee hoor iphone en ipod zijn gewoon toegestaan. Andere woorden zorgen dat ze in de queue worden geplaatst om te voorkomen dat er over een onderwerp wordt gesproken over activiteiten die bijvoorbeeld niet legaal zijn.

Jan

17. Gazy

Gazy Niet meer actief

zonder melding is inderdaad niet echt netjes..

18. Gazy

Gazy Niet meer actief

het zou bijvoorbeeld ook kunnen zijn dat je een woord als l e i g gebruikt ..
    begreep ik van iemand die hier eerder op antwoordde..
    wellicht dat het daar aan lag?

19. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    Misschien een idee om berichten die na de queque goedgekeurd worden wel te voorzien van een bijschrift.. ik heb gemerkt dat de berichten ineens geplaatst worden op de oorspronkelijke tijd, dus ergens midden in een gesprek bijvoorbeeld. Best lastig. Als berichten die goedgekeurd worden gewoon achteraan gezet worden met de melding erbij nagekeken bericht of zoiets dergelijks, zal dat een stuk duidelijker zijn en handiger.

20. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha nee dat ging over haar nickname ana leigh.. die eerst aan elkaar geschreven was. Als je die twee delen aan elkaar plakt zit er een 4 letterwoord in de eerste letters, en dat woord mag niet en blijkbaar ook niet als het een toevallige lettercombi is in een woord of in dit geval naam.

Deel Deze Pagina