haha, erg grappig als je dit leest en die bedenkt dat jij een ks hebt gehad @ ts, erg mooi geworden! (en zo;n buik wil ik dalijk ook wel weer)
Netjes. Die van mij zit ook wel wat lager en is eigenlijk wel een heel stuk lichter, was alleen zo donker tot 3 mnd daarna. Geen idee waarom dat anders is. Die van mij is wel wat langer... de eerste was een spoedje (met echte spoed) dus is die wat verder doogesneden zodat mn dochter en sneller uit kwam. De 2de ks ging een stuk relaxter en is dus minder ver ingesneden (wel zelfde litteken gebruikt)
Mijne lijkt ook wel lager te zitten, maar komt misschien door de foto! Mijne was ook een nachtelijke sectio! Valt echt mee zo'n litteken, mijne ziet er nu ook al heel mooi uit!
Zo zie je maar... ik had ook graag eens zo'n foto gezien voor de bevalling, ook al was ik niet van plan een ks te krijgen (was niet eens van plan naar het zknhs te gaan), gewoon voor de gemoedsrust... dus vandaar toch eens geplaatst een foto.
Ja werd al vrij snel klein en mooi. Vond hem trouwens de dag nadien al niet lelijk, viel me echt 100% mee! Hier was het 22:01 en op zaterdagavond, dus geen OK personeel aanwezig en zo'n haast dat de gyn het verplegend personeel heeft aangestuurd. Ik had de dag erna een van die verpleegsters aan m'n bed en die had de hele nacht niet meer kunnen slapen. Ja, wat wil je als je iemands buik van 2 kanten open moet trekken terwijl je "gewoon maar" verpleegster bent.
Netjes! Heb de indruk dat die van mij iets dunner is, die zie je echt bijna niet. Ben er erg blij mee! Maar daarentegen is jouw buikkie 20 keer platter dan de mijne. Edit: Bij mij ziet ie er ongeveer zo uit: http://www.caesarean.org.uk/pictures/large66.jpg
Ik heb zelf geen KS gehad, maar ik heb gewerkt als operatie assistente. Onsukkie, je litteken lijkt idd wat aan de hoge kant te zitten, maar t is wel mooi genezen, zo te zien! In principe komt t litteken onder je bikinibroekrand, zeg maar. Je hebt ook weer een prachtige strakke, platte buik zeg. Wat betreft de littekens van de galblaasoperatie... Het kan zijn dat er bv behoorlijk wat stenen in je galblaas zaten, waardoor een van de gaatjes vergroot moest worden om m eruit te krijgen. Ook zijn er chirurgen die een van de gaatjes iets groter maken, zodat ze je buik onder zicht open kunnen maken (gaatje bij je navel, aangezien er een kleine kans bestaat anders een groot vat te raken). (Maar 5cm is daarvoor wel veel...) En tja, de een maakt nou eenmaal mooiere littekens dan de ander. Helaas. Vooral bij mensen met een donkere huidskleur zie je nogal eens van die dikke littekens (keloid).
bij mij lijkt het ook lager te zitten! hier is het niet mooi genezen wond was gaan ontsteken, maarja niemand die het ziet! @onsukkie mooi buikje heb je weer hoor!
Zo mooi buikje heb je weer zeg! Mijn litteken is echt wat schever dan die van jou zeg, maar ook niet lelijk ofzo eigenlijk. Wel zit ie lager dan bij jou geloof ik. Mijn litteken zit echt in mijn schaamhaar zeg maar.
Je hebt een mooi litteken.. mijn litteken is een stuk donkerder en dikker ook is het geen nette streep.. ( spoedje) Het litteken zit een stuk lager als bij jou..
Mijn litteken is ook nog niet echt mooi.Maar littekens worden bij mij ook niet zo mooi. Ze worden wat dikker, jammer maar helaas. De mijn zit ook meer in mijn schaamhaar en is niet helemaal recht. (spoedje )
Ziet er keurig uit! Mijn litteken zit ook echt lager. Was ook een spoedje, en hij zit zeg maar vast aan een litteken dat ik al had van een blindedarmoperatie. Daar is later nog een keer de keizersnede van mijn dochter overheen gegaan, dus ik heb daar nu echt driedubbel litteken! Maar ik moet zeggen dat het er netjes uitziet. Heel erg laag, en het wordt steeds lichter van kleur. Dus ik ben tevreden!
Die van mij was ook spoed. De gyn die de snede heeft gezet leek het beter om verticaal te plaatsen. Bijna 30 cm in totaal. Jammergenoeg is mijn litteken lang zo netjes niet.
Dat is minder netjes inderdaad, maar waarom verticaal? Dat wordt toch eigenlijk niet meer gedaan met een ks dacht ik?
Ook van mij heel netjes genezen. Maar heb ook het idee dat hij van mij lager zit. Maar als ik de afstand van je navel tot het litteken zie, lijkt het dan weer niet zoveel te schelen. Ik denk dat het komt hoe je de foto genomen hebt. Ben best trots op mijn litteken, uiteindelijk is onze zoon daar toch uit geboren. Kiki jou litteken is idd een heel stuk zichtelijker. Waarschijnlijk bij jou spoed spoed. Want van binnen uit, snijden ze hem ook zo.