Hoi, Heb laatst een paar dagen geboekt in bosrijk (vakantiepark van de efteling). Heerlijk met onze kleine meid een paar dagen in rustig tempo van de efteling genieten. Nu hebben we een vier persoonshuisje, en heb bij boeking vier personen (+ dochter) doorgegeven. We zullen in het huisje alleen maar met zijn 3-en overnachten maar hebben zo wel voor twee extra personen entree. Leek me leuk zodat vrienden van ons ook een dagje mee kunnen. Maar weet iemand hoe dat werkt met de toegang? Moeten ze een pas met foto laten maken bijvoorbeeld, of tegelijk aankomen op de aankomstdag bij receptie? Mijn ouders lieten namelijk doorschemeren ook nog wel een dagje mee te willen, en vroeg me af of dat ook nog zou kunnen als we dat zouden willen. Iemand al eens in bosrijk geweest die weet hoe dit werkt?
Hoi hoi, Je krijgt gewoon 4/5 kaartjes niet op naam en zonder foto...dus het is geen probleem om de ene dag 2 vrienden mee te nemen en de andere dag je ouders.... Groetjes
Ah, dankjewel! Dat is super, kunnen er dus iedere dag twee andere mensen mee. Nu nog bedenken of we dat wel willen
Denk dat je alleen kaartjes krijgt voor de opgegeven personen in t huisje en niet totaal. 4 kaartjes. Op cp krijg je ook maar voor 2 personen zwemkaartjes als je met 2 personen en 1 baby in huis van 4 pers geboekt staat.
Bij ons ging het niet zo... De kinderen waren nog gratis en ondanks dat we een arragement hadden voor 4 betaalde, kregen wij toch maar twee kaartjes. Had er van tevoren voor gebeld, omdat mijn ouders ook langs wilden komen, maar zo werkte het niet zei ze...
Werkt inderdaad niet zo. Je krijgt pasjes voor het aantal volwassenen dat opgegeven is. Wij hadden ook een 4ps appartement maar kregen maar 2 kaartjes. Iemand die mee wil zal dus gewoon moeten betalen.
Hm toch even afwachten dus. Ik heb bij boeking wel echt vier volwassenen doorgegeven en kan bij aankomst ook de namen van mijn vrienden doorgeven natuurlijk. Zij zullen alleen niet echt overnachten. Betaal wel toeristenbelasting voor vier volwassenen nu (maar dat was niet zoveel).
Maar heb je dus ook 5 namen (incl dochter)doorgeven? Je krijgt alles per post thuis (kamer sleutel en toegangspas voor efteling). Heb je 4namen opgegeven met volwassen geboortedatum dan zal je er denk ik wel 4krijgen. Heb je alleen 4ps huisje aangegeven en jullie 3namen dan niet.
Je krijg het aantalkaartjes van het aantal namen dat doorgegeven is. Wij hadden een 6 persoons huisje en dus ook 6 namen doorgegeven. Er waren maar 5 mensen mee. Maar kregen dus wel het 6e kaartje en heb dus een vriendin 1 dag laten gaan op dat kaartje. Maar als je dus niet zoveel namen hebt doorgegeven krijg je ook niet zoveel kaartjes.
Als je vier volwassenen hebt opgegeven krijg je gewoon 4 kaartjes ... Je krijgt alles idd opgestuurd en er is niemand die controleerde of er ook inderdaad 4 mensen in het huisje zitten.
Ik heb nog geen namen hoeven doorgeven bij boeking, maar moest wel het aantal personen aangeven en heb daarbij dus 4+1 personen doorgegeven. Denk zo te lezen dat het dan wel goed komt en we vier kaartjes krijgen. Fijn!