Foto laten lezen? - even GEEN nieuwe aanvragen

Discussie in 'De lounge' gestart door 40plusmama, 25 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

het is me toch wel gelukt, geen recente helaas, zie een stukje terug:)

3. Skye

Skye Niet meer actief

Dan nog een foto van mij alleen.

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij zijn idd wel binnen vetters. Ik heb in Nov een ernstig auto ongeluk gehad wat ik nu nog aan het verwerken ben. Ben namelijk over de kop gegaan en op mijn dak geland. Mijn man heeft een hele leuke baan maar ik heb het idd niet meer zo naar mijn zin. Ik werk nog 32 uur en dat vind ik te veel :(

Het enige dat niet klopt is het praten. Wij kunnen namelijk erg goed praten. Maar verder SUPER HOOR!!!

5. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ga zo slapen.

Morgenavond misschien meer.

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Wat lief dat je dit doet op zo'n belangrijke dag en nog gefeliciteerd !! Weet je, alles wat je zegt klopt. Ik heb heel vaak zoiets van, had ik maar gekozen voor een andere studie, maar zoek niet iets anders hoor, omdat ik al bijna klaar ben met mijn studie. Maar kan je ook in de toekomst kijken :)

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Nu klopt het beter!
    Heb niet echt pittige reactie's gehad....maar mensen waren wel sceptisch. Maar iedereen vind ons nu heel leuk samen.

Mijn man praat inderdaad weinig over zijn verleden, en dan met name over zijn komst naar Nederland.
    Weet niet of het heftig voor hem was...hij is nu eenmaal niet zo'n prater.

Bedankt meid!

8. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0

Jeetje meid wat goed. Onze kleine heeft 2 dagen na haar geboorte in het WKZ gelegen voor 3 dagen. Alles is prima gelukkig.;)
    En inderdaad, we gaan waarschijnlijk na het trouwen op zoek naar een andere woning.:D

9. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Ik heb je nog een pbtje gestuurd met een persoonlijke vraag.. En een nieuwe foto bij deze.
    Kijk maar of je er tijd en zin aan hebt, zo niet is het ook goed hoor, ik snap dat je druk bent:)

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Klopt mijn vriend en ik hebben wel wat problemen gehad in de relatie..Ook heb ik soms moeite met het vertrouwen idd ;)
    Gaat wel steeds beter gelukkig!

Ik zou het eerlijk gezegt niet weten of ik iemand verloren ben die nog vrij jong was..Je kan zeker geen namen noemen ?? hahaa of een beschrijving :p

11. 40plusmama

Nee, een beschrijving geven kan ik niet. Kan zijn dat dat ook gewoon niet klopt.

Pioen, ik zal kijken maar ik denk niet dat ik een antwoord op je specifieke vraag heb ;)

12. Dottie

Dottie Bekend lid

8 mrt 2009
    665
    0
    0
    Bediende
    Leuk wat je doet voor iedereen!
    Nog gefeliciteerd trouwens!
    Ik hou je topic in de gaten, als je nieuwe aanvragen doet zet ik mijn fotootje ook in de wachtrij. Doe je ook peuters, dan zet ik er ook eentje van mijn peuter-pubertje :D

Vele groetjes

13. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    zijn vader leeft nog, tja dominant, ik weet het niet, zo komt hij niet over maar ik denk wel dat hij vrij dominant kan zijn.

mijn man is idd echt rustig en nooit boos, je kan hem ook niet boos maken, onmogelijk. tenminste is mij nog niet gelukt. hij vergeet niet snel nee en is erg liefdevol naar mij en idd standvastig

bedankt.

14. 40plusmama

Hm, die was dus ook niet helemaal goed Krokus, sorry.

Ik moet niet lezen als ik moe ben of ook met andere dingen bezig ben blijkbaar.

Ik krijg wel meer vertrouwen in mijn 'kunnen'. Ik heb nu ongeveer 50-60 lezingen gedaan en maar 2-3 foute en 4-5 onvolledige/niet helemaal juiste lezingen gehad.

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi dees, ik vroeg me af aan welke pagina je ondertussen bent :)
    had mijn foto op pagina 11 erbij gezet maar tot nu toe geen reactie :)

16. 40plusmama

Volgens mij op 10 alleen ben ik nu weer gewoon aan het werk en ben ik deze week druk. Ik probeer de avonden nog wat lezingen te doen.

17. 40plusmama

Sharon, ik heb er nog 1 via pb en dan ben jij.

Ik kan me alleen niet concentreren. Ik heb net 5 minuten naar een foto zitten turen maar er komt even niks :(

Jullie moeten nog even wachten dus, sorry

18. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    Hoi dees, geen probleem hoor :) er zit geen haast bij :) ik vroeg me alleen maar af hoever je ongeveer was! je hebt je natuurlijk weer wel wat leuks op je hals gehaald! nu heb je het helemaal druk! :D mss kan je zeggen: van 8u tot 9u (of tijd die jou uitkomt) een uurtje foto's te lezen... ipv een hele avond :D zo hebben je mannetjes ook nog wat aan jou he :)

19. 40plusmama

Luuk slaapt dan inderdaad maar manlief niet.

En de ene keer zal ik moe zijn en de andere keer niet. Of het lukt is afhankelijk van meer dingen. Ik moet ook de 'flitsen' met info doorkrijgen en als die er niet zijn kan ik wachten tot ik een ons weeg :D

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ow sorry, zie dit topic nu pas..
    Heb net gevraagd in het show jezelf topic of je mijn foto wilde lezen.
    Maar geef maar weer een seintje als ik hem mag plaatsen.

Deel Deze Pagina